Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

diipadaapa, get real already!

/ #590 tekopyhyys haisee

20.03.2013 20:46

Raamatussa myös sanotaan:
- Naisen vaietkoon seurakunnassa (tarkoittaen myös siis kaikkialla. Poliitikot, opettajat, vaimot..
- Esiaviollinen seksi kiellettyä - elikkäs isät joilla yli 13v tytär kivittämään tyttäriä
- isukit voski hakee uuden vaimokkeen naapurin isännän 12v tyttärestä
- miehillä ei saa olla pitkiä hiuksia eikä naisilla lyhyitä

- JA kuinka moni naisista käyttääkään MIESTEN vaatteita, hm? Siitäkin on sääntöjä.

- kuinkas moni uhraa vasikan päivittäin?
- paljon lisää kivaa löytyy.
- Vietätkin varmaa juhannusta? Pakanallinen valon, kesän ja kylvinnän juhla. TEET SYNTIÄ.
- Pääsiäinenkin menee tipujen, pääsiäispupujen ja noita-akkojen ympäröimänä.
- Entäpä joulu? Kuinka moni oikeasti teistä ei vietä yulea, pakanajuhlaa? Aika monet teistä hilluu kaiken muun kuin meditoinnin/rukoilun ja Jeesuksen syntymää pohdiskellen.
- Niin ja Jessehän ei ole edes syntynyt lähelläkään yulea niinkuin meille lapsena faktana tätä syötetään.

Tässä nyt muutama esimerkki miten raamatun sanaa on käännetty itselle sopivaksi..
Tekopyhää sontaa, sanoisinko, tämä käyttäytyminen...
Kirkkoa EI olla vaatimassa lain uhalla siunaamaan samaa sukupuolta olevien liittoja, itse asiassa olisi hieno asia jos valtio ja kirkko saataisiin kokonaan erotettua niin kuin uskonnonvapauden tunnustavalla "sivistysvaltiolla" kuuluisi olla.

Avioliitto on ollut olemassa jo kauan ennen kuin kristinusko saapui Suomeen joten turha vedota siihen että avioliito kuuluu vain kristityille yms.
MISTÄ se on teiltä pois jos homoseksuaalit saa tasavertaisuuden lain edessä?
Mistä, oi kerokaa.

Ps. En ole homoseksuaali, mutta kannatan Rakkautta
Pps. Kyllä, Suurempi Voima ohjaa minua
Ppps. Ja (mielipiteideni takia valitettavasti) olen nainen.