Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Unknown
Vieras

/ #270 Re: Re: Vastustajien motiivit?

09.02.2011 10:43

#262: Koiran ehdoilla - Re: Vastustajien motiivit? 

"Cesar Millanin vastustajien argumenttihan on se, että Cesar Millanin metodit eivät auta ongelmakäytöksissä, vaan itse asiassa saattavat pahentavaa niitä.

asiantuntijat ovat yhdistäneet voimansa sen takia, että heillä on todellakin aito huoli koirien hyvinvoinnista ja Cesar Millanin aiheuttamasta rangaistusten ja pakotteiden käytön kasvusta ja niiden aiheuttamista haitoista koirille ja ihmisille."

Arvovaltaisilla tutkijoilla ja tiedeyhteisöillä olis kyllä ollut runsaasti aikaa hankkia tieteellistä näyttöä väitteilleen ja argumenteilleen,sillä Fennel on käyttänyt omia metodejaan ja toiminut julkisesti jo liki 20v ja Millankin yli 10v.

Mutta mitämitä,arvovaltaiset tiedeyhteisöt antavat todella tieteelliseltä kuullostavia lausuntoja,että metodit saattaa ehkä mahdollisesti luultavasti aiheuttaa ongelmakäytöstä :-)

Annan tieteellisesti yhtä pätevän lausunnon:Arvovaltaiset tutkijat ja tiedeyhteisöt saattavat ehkä mahdollisesti luultavasti puhua p*skaa!

Mä nostan hattua Fennelille ja Millanille siitä,ettei ne sekotu tällaisiin keskusteluihin ja vastustuksesta huolimatta tekevät vaan omaa juttuaan.Miksiköhän?Ehkäpä ne oon vaan todennu metodinsa käytännössä toimiviks ja luottavat omaan tekemiseensä enemmän kuin arvovaltaisten tiedeyhteisöjen tarjoilemaan "faktaan"