Lääkkeettömän päihdekuntoutuksen jatkuminen

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lääkkeettömän päihdekuntoutuksen jatkuminen.

Vieras

26.02.2014 13:01

Päihdekuntoutus paikkoja ei saisi ruveta karsimaan enempää vaan niitä olisi tuettava ja ne tekee hyvää työtä.
toivoaonkaikilla

11.10.2015 06:21

Ainoa oikea hoito päihteettömään elämään on juurikin tämä lääkkeetön päihdekuntoutus. Ne jotka haluaa pitää lääkkeistään kynsin hampain kiinni voivat sitten olla ihan eri hoitolaitoksissa ja hyvä vaan että on olemassa tämmöinen paikka jonne tulijat todennäköisesti OIKEASTI haluavat koko huumehelvetistä eroon, ei vaan siksi että valtio kustantaisi heidän narkkaamisen jatkossa... Ja tiedänkö itse asiasta yhtään mitään kun tämmöistä kommentoin? Kyllä valitettavasti tiedän liiankin hyvin koska olen ollut narkkari ja olen sitä loppuelämäni. Tosin vaan täysin raitis semmoinen nykyään. Sana raitis ei tarkoita subukorvausta + adhd + bentso + kaikki muut sotkut päälle lääkärin määrämänä vaan raitis ihminen on selvä ihminen ilman päihdyttäviä aineita! KAIKKI pystyvät lopettamaan kunhan sitä vaan OIKEASTI haluaa!