Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kaikki hyvin

#33551 Homoilulle loppu

06.04.2014 19:45

Haluan julkisesti tulla kaapista ulos ja kertoa oman tarinani homoilustani. Minulla on ollut vaikeaa alusta lähtien kumppanini kanssa, joka on vaatinut minulta sänkypuuhissa lähes kaikkea, mihin en ole ollut valmis. Bebanthen ei enää auta peräpääni hoitoon vaan olen yrittänyt luonnonmukaista menetelmää, tähän en ole kuitenkaan saanut mahdollisuutta kumppaniltani. Nyt olen antanut hänelle kenkää, enkä ole katunut yhtään, päinvastoin olen lopettanut bebanthenin käytön ja olen tervehtynyt. Suosittelen irtaantumista kumppanista, vaikka tekeekin kipeää.
Onko paikkoja

#33552 Anatomiaa

06.04.2014 20:01

Kannattaa tutustua ihmisen anatomiaan ja siihen mihin mies ja nainen on luotu. Siinä on homppeleilla totuuden paikat.

Vieras

#33553 Re: Re: Re: Re: Homohiv tarttuu homojen kautta

06.04.2014 20:10

#33544: - Re: Re: Re: Homohiv tarttuu homojen kautta

"Vielä tarkistaisin tämän: "hbm-ryhmässä" -       että on    homo/  bii- miesten ryhmä  eikö?"

Ei näistä "nykyajan hurjastelijoista" ota "erkkikään" selvää!

Ennen oli sentään joku tolkku! ...mutta tässä jotain:

http://www.computerwranglers.com/com%20455/Health%20Belief%20Models.doc

Panty-boy

#33554 Re: Homoilulle hoppu ?

06.04.2014 20:16

#33551: Kaikki hyvin - Homoilulle loppu 

Olipa taas  niin uskottava tarina,että...(Kauanko meni keksiessä?)

Manne

#33555 Huldra vastaa

06.04.2014 20:19

Biologian oppitunti: siäntö yksi: Peräreikee ei sua laittoo vierasesineitä (tappia ei missää nimessä, lissää Hivvviiii.) siäntö kaksi: elä mene sinne kumppani tuakse, vaikka himottee. Siäntö kolme: Pihkaa perskarvoihin ja tappii myäs, ku hekumoiaa.. Näitä siäntöjä ku noudattoo, nii pitkälle piäsöö. Onnee matkoo.
Panty-boy

#33557 Re: Anatomiaa

06.04.2014 20:41

#33552: Onko paikkoja - Anatomiaa 

Luuletko sitten etteivät homoseksuaalit tiedä ihmisen anatomiasta mitään?( Esim. Leonardo da Vinci aikoinaan...? tai Michelangelo?) Mihin anatomiaan sinä sitten olet niin perehtynyt, kun tietämystäsi niin kerran alleviivaat? Miten laaja on esim. käytännön penistuntemuksesi? Onko omasi toiminnan suhteen  tullut jo  montakin ´totuuden paikkaa´naisten kanssa ? Kiperiä kysymyksiä,vai mitä...

Vieras

#33558 Re: Re: Anatomiaa

06.04.2014 21:00

#33557: Panty-boy - Re: Anatomiaa

Mistäs tiedät hänet mieheksi?

Vieras

#33559 Re: Re: Re: Homohiv tarttuu homojen kautta

06.04.2014 21:06

#33536: - Re: Re: Homohiv tarttuu homojen kautta

Kyllä tämän mukaan tuo lyhenne tarkoittaa Homo/Bii/miehet    "hbm-ryhmässä monikymmenkertaisesti korkeampi kuin heteroväestössä".

Panty-boy

#33560 Re: Re: Re: Anatomiaa

06.04.2014 22:05

#33558: - Re: Re: Anatomiaa 

No, eihän tuo kommentti sitä sinänsä tietenkään kerro,mutta harvassa kyllä ovat ne naiset jotka tuota ´homppeli´-sanaa noin  käyttävät...Eipä silti, kyllähän niitäkin voi olla...oliko tässä nyt sitten kyse jostain uskovaisesta naisesta,mene tiedä, mutta kyllä hänellä tuntui ainakin olevan hyvin selvä kuva siitä mitä homot tietävät ja mitä he  eivät tiedä ...Minun käsitykseni mukaan taas uskovaiset naiset eivät juurikaan tuollaisia sanoja puhuessaan käytä,mistä taas voi syntyä sellainen kuva etteivät he niitä tunnekaan mutta täällä kirjoittaessaan he tietysti voivat tuoda tämänkin puolen itsestään vapaasti  esille....

Vai onko sitten niin ,että seurakunnassaan he voivat aivan vapaasti puhua näilläkin sanoilla ja että se on siellä täysin hyväksyttyä-ehkä jopa kannustettua?Eipä nyt luulisi ,että naista (varsinkaan tiukkamoraalisen uskovaista) jolla sentään  omakin mies,( tai ainakin vakiomiesystävä)on ,niin ulkopuoliset miehet kiinnostaisivatkaan-tai varsinkaan heidän anatomian tuntemuksensa huolettaisi... Mutta, saatanhan toki olla väärässäkin-voihan se heistäkin tuntua "ruoho olevan vihreämpää aidan toisella puolella" ( ainakin siihen omaan ukkoonsa verrattuna) ja sekös  sitten kismittää ,kun se "ruoho" ei sitten vastaavasti olekaan kiinnostunut heistä...

Vieras

07.04.2014 05:21

Päivän Sana

Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.

Sak. 12:10 (KR33/38)
http://raamattu.uskonkirjat.net/daily.html

Vieras

#33562 Re:

07.04.2014 06:11

#33561: -

Sakarja 12

1 Ennustus, Herran sana Israelista. Näin sanoo Herra, joka on jännittänyt taivaan ja perustanut maan ja joka on luonut ihmisen hengen hänen sisimpäänsä:
2 Katso, minä teen Jerusalemin juovuttavaksi maljaksi kaikille kansoille yltympäri, ja myös Juudan kohdalle se on tuleva Jerusalemia piiritettäessä.
3 Ja sinä päivänä minä teen Jerusalemin väkikiveksi kaikille kansoille: kaikki, jotka sitä nostavat, repivät pahoin itsensä; ja kaikki maan kansakunnat kokoontuvat sitä vastaan.
4 Sinä päivänä, sanoo Herra, minä lyön kaikki hevoset vauhkoudella ja niiden ratsastajat hulluudella. Mutta Juudan heimoa kohti minä avaan silmäni, ja kaikki kansojen hevoset minä lyön sokeudella.
5 Silloin Juudan sukuruhtinaat sanovat sydämessään: "Minun väkevyyteni ovat Jerusalemin asukkaat Herrassa Sebaotissa, heidän Jumalassansa".
6 Sinä päivänä minä teen Juudan sukuruhtinaat ikäänkuin tulipannuksi puitten sekaan ja ikäänkuin tulisoihduksi lyhteitten sekaan, ja he kuluttavat oikealta ja vasemmalta, kuluttavat kaikki kansat yltympäri. Ja Jerusalem saa yhäti asua paikoillansa-Jerusalemissa.
7 Ja Herra on ensiksi vapauttava Juudan majat, ettei Daavidin suvun kunnia ja Jerusalemin asukasten kunnia ylvästelisi Juudaa vastaan.
8 Sinä päivänä on Herra suojaava Jerusalemin asukkaita; ja kompastuvainen heidän seassansa on sinä päivänä oleva niinkuin Daavid, ja Daavidin suku on oleva niinkuin jumal'olento, niinkuin Herran enkeli heidän edessänsä.
9 Mutta sinä päivänä minä tahdon hävittää kaikki pakanakansat, jotka hyökkäävät Jerusalemia vastaan.
10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet. Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
11 Sinä päivänä pidetään Jerusalemissa suuret valittajaiset, niinkuin olivat Hadadrimmonin valittajaiset Megiddon laaksossa.
12 Ja maa pitää valittajaisia, kukin sukukunta erikseen: Daavidin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, Naatanin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen,
13 Leevin huoneen sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen, siimeiläisten sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.
14 (12:13) Kaikki muut sukukunnat, kukin sukukunta erikseen ja heidän naisensa erikseen.

Vieras

#33563 Re: Re:

07.04.2014 08:09

#33562: - Re:

Jaa,  siellä on israelin ystäviä paikalla!   Vai?   Vielä näkyy Ketolan Juhan voimallinen paasauskin Seinäjoen "Keskellä Elämää-tapahtumasta."
Heippa!

Näyttää olevan koko luita asiallista ohjelmaa peräperään,  tämänkin jälkeen ennen ja jälkeen 
puolen päivän.  Jos vain on aikaa katsoa!

http://www.tv7.fi/

Ja lapsille illalla klo 18

http://amos.tv7.fi/images?id=10557...

Vieras

#33564 Re: Re: Homoilulle hoppu ?

07.04.2014 11:40

#33554: Panty-boy - Re: Homoilulle hoppu ?

No menehän nyt vain pukemaan barbejasi, kyllä se siitä sitten helpottaa.

Vieras

#33565 Re: Re: Re:

07.04.2014 11:51

#33563: - Re: Re:

Tässä Kiitoksen paikka,  Lämmin kosovolainen,  joka löysi etsimänsä,  pääsee hiukan hitaasti vauhtiin ja ohjelman loppupuolella onkin oikein vauhdissa ja siinä vasta lähes viimemetreillä kertoo olennaiset asiat niinkuin ne ovat.

Marttyyrien ääni: Kosovosta Suomeen, entisen muslimin tarina

Gazmend Sfishta on entinen muslimi, joka tulee Kosovosta. Miksi hän ei enää ole muslimi vaan kristitty? Mikä muutti Gazmendin elämän? Mitä on Islamin verhon takana? Gazmend Sfishtaa haastattelee Juhani Huotari.

http://www.tv7.fi/broadcast/?broadcast=26026_125414

Vieras

07.04.2014 12:06

Koska kaikki ihmiset ovat osalliset tästä syntiinlangenneesta maailmasta,
siksi kaikki kärsivät.

Ei sanota ettei vaikeita asioita voi olla.

Mutta minä olen varma, ettei mikään voi erottaa Jumalan rakkaudesta.....       Välimäki ja Päivi Kyyrö <

Hän tuli itsekkin osalliseksi tästä kärsimyksestä.   Jumalani,  Jumalani,  miksi minut hylkäsit!
Jeesus otti  täysmääräisesti syntimme päälleen.  Jokainen häntä avuksihuutava pelastuu.

Job:  Te annatte minun tuskanhuutoni haihtua tuuleen..Antakaa minun puhua,  sillä tavalla te minua parhaiten lohdutatte.
Jumala on ilmiselvästi jo hyvin varhain tahtonut jättää Jobin kirjan kärsivien lohdutukseksi halki vuosisatojen,  hän on tiennyt kuinka kurjia lohduttajia me olemme,  ja aina lankeamme samaan heikkouteen.  Ja uskovina saatamme olla kaikkein kurjimpia lohduttajia. Puhun vain itsestäni.

Siinä kohtaa on parempi,  että meillä ei ole selityksiä, vaan asettaudumme kuulemaan.

Useinhan vierellä olija selittää sitä itselleen,  kun on niin vaikea olla hiljaa. 
Itsekin koen koko ajan tämän todellisuutta,  ja itsestänikin tiedän,  että on niin vaikea olla vain selittämättä,
ja tämä on kärsimyksen paradoksi,  että ihmisten on niin vaikea sitä sietää,  siksi ei voi vain vastaanottaa,
vaan on lähdettävä  poistamaan sitä toisen mielestä.  .Näin kärsivä jää yksin kärsikyksensä kanssa.  Ja yksin hän siellä 
muutenkin on.

Myöhemmin sitten voi eritellä.
Tässä väliajassa joudutaan olemaan tekemisissä kivun ja kärsimyksen kanssa.http://www.tv7.fi/broadcast/?broadcast=26026_128878

Panty-boy

#33567 Re: Re: Re: Homoilulle hoppu ?

07.04.2014 13:39

#33564: - Re: Re: Homoilulle hoppu ? 

Nykyisin harrastan enää vain woodoo-nukkeja  (tiedäthän sellaisia ,joiden läpi pistellään neuloja...)

Parantunut, elämä on ihanaa

#33568 homoilulle loppu

07.04.2014 13:51

Hienoa, että joku uskaltaa kirjoittaa omista kokemuksistaan. Minulle tuli apu eheyttämishoidosta ja olen sen jälkeen parantunut kokonaan homoilustani. Psyykeeni oli monesti koetuksella ja koin `touhuilut`kumppanini kanssa epämiellyttäväksi ja anaalini oli hyvin kipeä monesti. Huomasin, että luonto ei ole tarkoittanut sitä tällaiseen toimintaan ja rohkaistuin, enkä aio enää milloinkaan harrastaa vastaavaa. Elämää voi viettää monella tavalla......
Utelias keltainen...

#33569 Re: homoilulle loppu

07.04.2014 14:14

#33568: Parantunut, elämä on ihanaa - homoilulle loppu 

Missä ja milloin olit ko.´eheytyshoidoissa´?

Vieras

#33570 Re: Re: homoilulle loppu

07.04.2014 14:25

#33569: Utelias keltainen... - Re: homoilulle loppu

ei tainnu kuuna kullan valkeana olla!  :9

Utelias keltainen

#33571 Re: Re: Re: homoilulle loppu

07.04.2014 14:53

#33570: - Re: Re: homoilulle loppu 

Siinäpä se-valheella ei tällä kertaa siis ehtinyt olla edes lyhyitä jälkiä....

biologi

07.04.2014 15:29

Homous on ihan luonnollista, siinä missä lajien sukupuuttokin.

Vieras

#33573 Re:

07.04.2014 15:32

#33572: biologi -

Niin on, lajeja kuolee sukupuuttoon jatkuvasti, kuten homojakin syntyy melko tasaiseen tahtiin. Ihminen voi vaikuttaa vain näistä ensimmäiseen ja vain siitä on tuolloin syytä joskus olla myös huolissaan.

res.matr.

#33574 Re: Re: Huolenaiheita moneksi

07.04.2014 15:51

#33573: - Re:  

Esim. tuolla  itäisessä naapurissa raha vetää aina pidemmän korren kuin ympäristö. Päähuolenaihe on tietysti se " bögarnas fel"...

Vieras

#33575 Re: Re: homoilulle loppu

07.04.2014 16:23

#33569: Utelias keltainen... - Re: homoilulle loppu

"Tiedonhaluiselle" keltaiselle...

Eipä kannata täällä kysellä liian henkilökohtaisia asioita. Melkeinpä kaikki ihmiset kirjoittavat täällä nimettömänä. Turhan henkilökohtaiseen kysymykseen ei kuitenkaan saa vastausta. Ja siitä, että ei saa vastausta, ei kannattaisi vetää liian pitkälle meneviä vääriä johtopäätöksiä!