VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Sushukka

#5185 Re: Re: Re: Re: Re:

01.02.2013 16:18

#5178: - Re: Re: Re: Re:

Missä TODISTEET niistä SADOISTA metsästyskoirista jotka sudet on tappaneet? Kun virallisesti niitä on joitain kymmeniä. Minulle tosiaankin on tärkeämpi susi, kuin joku onneton kahlekoira joka pääsee pari kertaa vuodessa sieltä autotallin takaa räksyttämästä itseään toteuttamaan.

Täällä taas hyvä esimerkki metsästäjien rehellisyydestä ja lainkuuliaisuudesta:

http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288536601639.html?pos=ok-kmt

Vastaukset

Vieras

#5186 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-02-01 16:43:45

#5185: Sushukka - Re: Re: Re: Re: Re:

AINA kun suurpetoa tai muuta täysrauhoitettua eläintä on kohdannut kuolema aseen kautta (kivääri, haulikko, pistooli, räjähde, myrkky, puukko tai vaikkapa koira), on poliisi velvollinen aloittamaan tutkinnan törkeänä metsästysrikoksena. millaisena se menee syyttäjälle, onkin jo toinen asia - vai meneekö ollenkaan. Näin lehtikirjoitusten varassa olevana tuntuu järjettömältä, että miehet olisivat tieten tahtoen menneet karhunpesälle. lähinnä tuntuu, että aseetoin ja loukkaantunut mies oli menossa pelastamaan koiraansa - ystäväänsä parhaasta päästä sanoisi koiramies - karhun kynsistä. Se väite, että kaksi miestä, kaksi koiraa ja yksi haulilinko olisivat karhumetsällä viittaa enimmillään väitteen esittäjän lääkityksen pettämiseen, kuin tosiasioiden tutkimiseen. Jos karhu on ammuttu täyteisellä, niin asia hiukan mutkistuu. Itse olen pitänyt kahta täyteistä jo vuodesta 1998 liivin rintataskussa puhtaasti itsepuolustukseksi - en komeaa, pitkälti yli 200 kiloista, maillamme vierasilevaa (reviiri on laaja ja morsiamia ainakin kuusi) uroskarkua tarkoituksella vahingoittaakseni. Tästäkään karhusta eikä sen morsiamista enempää kuin jälkeläisistäkään ole ollut kohtaamisissakaan mitään ongelmia.

keijo

#5187 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-02-01 21:43:49

#5185: Sushukka - Re: Re: Re: Re: Re:

Kuule, ei kaikki ihmiset pidä koiriansa noin kun sinun mielestä niitä kuuluu pitää, minun ajokoirani asuvat sisällä, nukkuvat sängyssä ja kolme kertaa viikossa käyvät metällä+ 3kertaa päivässä lenkitykset.

Kasvatatko susia kun niistä noin paljon tiedät/pidät? nukkuvatko nekin yöt vieressäsi?

Minulle susi ei merkkaa mitään, ainoa jonka takia taistelen tästä asiasta on koirieni henki.

Niin tuo lehtijuttu nyt vaan todistaa, että karhu saa vaikka tappaa ihmisen ja se ei vaikuta mihinkää, ihminen tappaa päälle hyökänneen karhun ja heti on laitonta. SAIRASTA PETOPOLITIIKKAA!