Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Vieras

#3479 Jumala puhdistaa kansansa, joka on saastuttanut Israelin maan veriveloillaan

25.12.2012 16:58

6 Ja jos häneltä kysytään: "Mitä ovat nuo haavat sinun rinnassasi?" vastaa hän: "Ne lyötiin minun ystäväini huoneessa".
7 Heräjä, miekka, minun paimentani vastaan ja minun lähintä miestäni vastaan, sanoo Herra Sebaot. Lyö paimenta, ja joutukoot lampaat hajallensa; mutta minä käännän jälleen käteni pienimpiä kohden.
8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

Vastaukset

Vieras

#3481 Re: Jumala puhdistaa kansansa, joka on saastuttanut Israelin maan veriveloillaan

2012-12-25 17:16:17

#3479: - Jumala puhdistaa kansansa, joka on saastuttanut Israelin maan veriveloillaan

Israel on JUMALAN perintöosa.

Israelin kansa on JUMALAN perintöosa.

Luvattu maa KUULUU JUMALALLE, VAIN JUMALALLA ON OIKEUS SIIHEN. Israel on vain "vuokralla".

Joka saastuttaa veriveloilla JUMALAN perintöosan, joutuu vastaamaan Jumalalle.

Jumala antoi Israelin, Tulisen viinin tarhansa vuokralle Israelin kansalle. Kansa petti maan todellisen omistajan, hylkäsi hänet, ja palvoi epäjumalia. Saastutti Jumalan maan veriveloillaan ja iljetyksillään. Ei tuottanut hedelmää, eikä kirkastanut Jumalaa.

Mitä tekee Viinitarhan omistaja?

Lähetti palvelijoitaan perimään Hänelle kuuluvaa hedelmää ja kunnioitusta. Palvelijat tapettiin.

Mitä tekee Viinitarhan omistaja?

Lähetti Poikansa perimään Hänelle kuuluvaa hedelmää ja kunnioitusta. Poika tapettiin.

Yhä omistaja kurittaa, rankaisee, kutsuu, puhdistaa kansaansa.

Onko kansa jo pyhittänyt Jumalan ja Jeesukseen Herrakseen? Tuottaako maa ja kansa nyt pyhityksen hedelmää, nöyryyttä, rakkautta, kärsivällisyyttä?  Auttaako pakolaisia, ruokkiiko nälkäisiä... Ei. Israel on rakentamassa maailman suurinta pakolaisvankilaa Negeviin, maassa 1/3 lapsista elää köyhyysrajan alapuolella ja 1/4 näkee nälkää.

2 Kuulkaa, taivaat, ota korviisi, maa, sillä Herra puhuu: Minä kasvatin lapsia, sain heidät suuriksi, mutta he luopuivat minusta.
3 Härkä tuntee omistajansa ja aasi isäntänsä seimen; mutta Israel ei tunne, minun kansani ei ymmärrä.
4 Voi syntistä sukua, raskaasti rikkonutta kansaa, pahantekijäin siementä, kelvottomia lapsia! He ovat hyljänneet Herran, pitäneet Israelin Pyhää pilkkanansa, he ovat kääntyneet pois.
5 Mihin pitäisi teitä vielä lyödä, kun yhä jatkatte luopumustanne? Koko pää on kipeä, koko sydän sairas.

Jumalan täytyy kurittaa ja kouluttaa uppiniskaista ja ylpeää kansaansa lopunaikaan asti. Vielä Herran päivänä Jumala joutuu kurittamaan kansaansa antamalla Jerusalem vihollisen valtaan. Herra armahda, että Israel jo viimein nöyrtyisi.

1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…