Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Kommentoitu viesti

Pertti Hemmilä
Salo

#83 KOIRALAKIA EI TULE!

29.01.2011 08:59

Olen saanut runsaasti palautetta tekemästäni lakialoitteesta joidenkin taistelu- ja laumanvartijakoirien kieltämisestä. Kun lakialoitetta tein, kuulin useitakin koiraihmisiä sekä muita asiantuntijoita ja heidän antamien asiantuntija-arvioiden pohjalta lakialoite syntyi. Tein virheen, kun en kuullut koiran omistajia ja muita asiantuntijoita vielä laajemmalti! Voin nyt luvata: Lakialoitteeni eduskunnassa ei tule tältä pohjalta enää etenemään ja pelko siitä, että siinä mainitut koirarodut kiellettäisiin, on tämän jälkeen aiheeton! Olen erittäin pahoillani joillekin koiraihmisille aiheuttamastani mielipahasta ! En ole missään nimessä koiria vastaan, vaan aivan päinvastoin! Olen monelta saanut myös erittäin hyviä ehdotuksia siitä, mitä voitaisiin tehdä, jotta ei tapahtuisi sellaisia asioita, joita lakialoitteen perusteluissa oli. Tätä palautetta ja palautetta tietysti kaikesta muustakin voitte jatkossakin laittaa minulle! Opetus tästä minulle on se, että ”ei saa luottaa vieraan apuun”, vaan on entistä tarkemmin ja monipuolisemmin itse selvitettävä taustat.

Vastaukset

Vieras

#97 Re: KOIRALAKIA EI TULE!

2011-01-29 10:29:37

Vieras

#107 Re: KOIRALAKIA EI TULE!

2011-01-29 11:08:33

#83: Pertti Hemmilä - KOIRALAKIA EI TULE! 

Sehän nyt oli alusta asti selvää, ettei tällainen laki mene läpi MUTTA onko tosiaan niin, ettei ole mitään muuta tekemistä ????? Olisi melko kohtuullista nyt julkistaa kansalla, kuinka paljon tähän on käytetty kansanedustajan ja kaikkien avustajien ja "asiantuntija"apujen aikaa eli paljonko käytitte verovarojamme tähän ?????

Vieras

#108 Re: KOIRALAKIA EI TULE!

2011-01-29 11:09:59

Arvostan sitä, että ihminen pystyy myöntämään, jos on väärässä, eikä jääräpäisesti puske lakialoitetta eteenpäin.

Miia Sandberg

#112 Re: KOIRALAKIA EI TULE!

2011-01-29 11:26:03

Käyppä taistoon pentutehtaita vastaan niin paljon paremmalla asialla olet. Kyllä se ongelma löytyy häiriökäytökseen sieltä hihnan toisesta päästä !!!!

Vieras

#126 Re: KOIRALAKIA EI TULE!

2011-01-29 13:29:58

pd

#135 Re: KOIRALAKIA EI TULE!

2011-01-29 14:38:18

Hienoa :)  poliitikoista löytyy ihmisiä, jotka pystyvät tarvittaessa katsomaan peiliin.....viime aikoina kaikki ei ole siihen pystynyt, liittyen ennakkoluuloihin  koira asioissa ;)

Otapa esimerkkiä tästä M. Koskinen  ;)