Vastustan tiettyjen koirarotujen kieltolakia

Kommentoitu viesti

jessica karlsson
Vieras

#62 ?????

29.01.2011 01:17

on tää nyt aika tuulesta temmattu juttu. kaikki noi rodut mitä kielletyissä-listalla mainittiin olen kuullut vain kahden rodun käyvän ihmisen kimppuun mutta sen sijaan mm.sakemmannit, rotikat ja huskyt sen sijaan olen kuullu käyväm kiinni(ja syy on aina ihmisessä, joko omistajassa tai henkilössä jota koira puree kun ihminen ei tajua sen varoitusta eikä kunnioita vierasta koiraa tai muuten vaan ei tiedä koirista yhtään mitään) on muakin nuorempana käyny koira kiinni koska en osannu lukea koiraa, sen jälkeen opin näkemään koirasta milloin olen tervetullut lähelle ja milloin ei. tää juttu on kyllä niin per**estä, toi idiootti ei tiedä yhtään mistään tilstoista tai muustakaan mikä koiriin liittyy.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#68 Re: ?????

2011-01-29 01:42:03

#62: jessica karlsson - ????? 

Aivan samaa mieltä!!!! Mua on purrut kaksikertaa elämäni aikana koira 10v kylässä ja nyt 50v ruokkiessani vierasta koiraa- varoittamatta! No, se on pian entinen, koska salavihasia ei kannata pitää.Terve koira varoittaa.

Mieheni juuri sanoi samaa, vierasta ja koiraa yleensä pitää osata lukea ja jos ei osaa kunnioittaa, pysyä kaukana.

Luonnevikaisia joukkoon mahtuu, mutta ei se koko, kyllä papillonkin osaa purra kipeää, porukallakin käydä päälle - kielletäänkö nekin? Kaikki koirat lahtiin vain, sitten näiden kautta ansaitsevat ovat työttömiä, mutta mielenterveysongelmat lisääntyy ja milläs niitä hoidetaan ?

Onko tämä muuten kansalaisten tasavertaista kohtelemista- mennäänkö EU-tuomioistuimeen selvittään yksilän vapautta pitää lemmikkejä- kun hutkitaan laeilla, ennenkuin tutkitaan!