Fiksuhuudon toiminta selvitettävä

Kommentoitu viesti

just

21.11.2012 15:05

En tiedä mihin enää luottaa.Kuten aikaisemmissa kommenteissa,olen tuonut esiin,sen minkä Fiksuhuuto
on Checkoutille ilmoittanut.Eli he ovat lopettaneet toiminnan.Onko kellään muuta tietoa.Onko
Fiksu tuonut muuta tietoa.
Mitä noihin saaneisiin tulee,olen hieman epäuskoinen.Listoja voi tehdä millaisia tahansa,ilman
minkäänlaisia todennuksia.Tulihan tuossa aikaisemmin esille,että eräs kommentoija oli muistaakseni seitsemän kertaa ilmoittanut olemattomista saamisistaan.Tuossa viimeisessä listalla
on ilmeisesti tullut kömmähdys.Kuten joku kirjoitti noista Bosen kuulokkeista,en minäkään niitä
löytänyt Pixmanian listoilta.
Yhtään todistettavaa saamista en löytänyt,kun selailin kommenttilistaa.Yksi oli,mutta sekin hieman epäilyttävä.
Joten näillä tiedoilla,odotan että jos jotain toimintaa Fiksulla vielä on,he tulisivat esiin,ja
tiedottavaisivat nykytilanteen.Katsellaan ja odotellaan.Saamisia on parikymmenta tuotetta.

,

Vastaukset

vieras

#1490 Re:

2012-11-21 15:31:21

#1489: just -  

Minä sain heinäkuussa jotain krääsää esim.sen lehtipuhaltimen josta olen kirjoittanut .Laatikon kyljessä oli lappu,josta selvisi, että tuotteet olivat lähetetty Belgiasta,ainakin se lehtipuhallin.Mitään takuutodistuksia ei ollut eikä lähettäjän puh.numeroa.Ei tullut mistään soittoja,eikä anteeksipyyntöjä.Luulen,että lähettivät pientä lohdutusta,että pystyisin tyytyväisenä ja kehuisin Fiksuhuutoa.Saamatta on vielä muutamia tuotteita,esim. 3 puhelinta, tietokoneen näyttö,peruutustutka ja joku pelikonsoli,en edes enää muista kaikkia.Minä en enää edes odota saavani mitään. Kaikkein "uskottavin"tavaroitten toimitus oli mielestäni se kun joku kertoi rekan ajaneen pihaansa ja tuoneen tavarat,muut sentään kertoivat hakeneensa tuotteensa postista. Oli miten oli.