Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Vieras

#3261 Erikoinen johdatus Mormonismin syntyyn: ilmestykset, jotka kertoivat että muut uskonnot ovat vääriä

19.10.2012 19:17

Vastaukset

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#3266 Re: Re: Re: Re: Erikoinen johdatus puhumaan YK:n yleiskokouksen salissa!

2012-10-19 19:52:55

#3261: - Re: Re: Re: Erikoinen johdatus puhumaan YK:n yleiskokouksen salissa!  

+ Vastauksia:

Halleluja, oli siis Jumalan ennaltavalmistettu teko, että Taipale savusti sinut ulos!  Kiitos Herralle, että sen tunnustat!  Jumalakin halusi sinut pois siltä paikalta. Niin se on. Kun käy Jumalan tielle, niin siitä ei hyvää seuraa (omia sananparsiasi lainatakseni).  Olit Jumalan tiellä, ja hän siirti sinut pois tieltään, jotta Jumala saisi kunnian, et sinä.

+ Joo, olihan se perimmältään todella hieno ja vapauttava kokemus ja asia, joka tapahtui Taipaleen kautta. Olen nyt siitä kiitollinen. Siinä paljastui sellaista, jota en olisi muuten saanut selville - kiitos Jumalalle!
Sillä ei Jumala armolahjojansa ja kutsumistansa kadu, sen olen edelleen voimakkaasti saanut kokea.
Jumalan "tiellä" olemisesta olen kyllä eri mieltä, sillä olen koko ajan saanut koko ajan kulkea Jumalan tiellä, Hänen ennaltavalmistetuissa hyvissä teoissa.

Se oli varmaan parasta, mitä sinulle on uskon taipaleellasi tapahtunut. Jumala on ylpeitä vastaan, mutta nöyriä hän armahtaa.

+ Joo, oli tärkeää päästä pois tuollaisen ikeen alta!
Niin se ylpeys ja kateus on saanut vallan "vanhemmissa" veljissä. Historia toistaa itseään....

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…