Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#3223 Erikoinen johdatus puhumaan YK:n yleiskokouksen salissa!

18.10.2012 23:07

Vastaukset

Vieras

#3225 Re: Erikoinen johdatus puhumaan YK:n yleiskokouksen salissa!

2012-10-19 00:46:01

#3223: Juhani Starczewski - Erikoinen johdatus puhumaan YK:n yleiskokouksen salissa!

Aivan, YK:n salissa, mutta ilman ainuttakaan YK:n henkilös paikan päällä kuuntelemassa.

Itse olen saarnannut järvellä, veneestä käsin. Ei se tee minusta jeesusta.  Eikä sinulla ole pienintäkään auktoriteettia tai edes ulkopuolisen neuvonantajan hetkellistä tehtävää YK:ssa oikeasti.

Mutta lihallista ylpeyttä sinulla on senkin edestä, kun asiaa pitää joka välissä mainostaa.

Muista, että ylpeät, ahneet jne eivät pääse Taivasten valtakuntaan. Onko kehumisesi ja ylpeilysi sen arvoista, että olet valmis pitämään kiinni siitä ylpeydestä, ja luopumaan taivaspaikastasi?

Kannattaa laskea kustannukset.  Jos valitset pitää kiinni ylpeilystäsi, se on kapinaa Jumalaa ja Hänen auktoriteettiaan vastaan.

Ehkä jopa joskus kauan sitten, alunperin, sait puheen Jumalalta, mutta ylpeily-käskyä et ole ikinä Häneltä saanut.

Ylpeilemisesi on vain ja ainoastaan lihallisuutta, itsekkyyttä, omahyväisyyttä. Sinua ihteäsi. Sinä itselläsi peität Jumalan kunniaa näkymästä. Jumala ei ikinä ole käskenyt sinua tekemään niin. Sinun tekemisesi ei kirkasta Jeesusta. Sinä korotat vain lihan mieltä, ja sillä tavoin jäät vihollisen saaliiksi.  Vihollinen korjaa sadon työstäsi, ei Jeesus.

Nöyryytä sydämesi, ja Hän ajallansa sinut korottaa. Mutta jos valitset itse korottaa itseäsi, niin täytyy Jumalan pitää huoli nöyryyttämisestäsi.  Joko me murrumme Kiveen, tai jos se ei meille kelpaa, niin Kivi, Jeesus Kristus murskaa meidät.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…