Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Juhani Starczewski
Adressin tekijä

#3217 Re: Suomi ei päässyt turvallisuusneuvostoon

18.10.2012 22:38

#3216: ,Ei avattu! - Suomi ei päässyt turvallisuusneuvostoon

Henkilökohtaisesti koin Suomen mahdollisen jäsenyyden turvallisuusneuvostossa ristiriitaisena.
Syynä tunteeseen on Suomen suhtautuminen Israeliin ja Lähi-idän tilanteeseen. Ulkopoliittinen johtomme on "kunnostautunut" usein ja monella tavalla ymmärtämättömästi Jumalan valittuun kansaan, joka on palautettu takaisin isiensä maahan.

Minä teen väkeväksi Juudan heimon ja autan Joosefin heimoa. Minä saatan heidät kotiin, sillä minä armahdan heitä, ja he tulevat olemaan, niinkuin en minä olisi heitä hyljännytkään. Sillä minä olen Herra, heidän Jumalansa, ja kuulen heidän rukouksensa.
Efraim on oleva niinkuin sankari, ja heidän sydämensä on iloitseva niinkuin viinistä. Heidän lapsensa näkevät sen ja iloitsevat; heidän sydämensä riemuitsee Herrassa.
Minä olen viheltävä heille ja kokoava heidät, sillä minä lunastan heidät, ja he lisääntyvät, niinkuin lisääntyivät ennen.
Kun minä sirotan heidät kansojen sekaan, muistavat he minua kaukaisissa maissa; ja he lastensa kanssa saavat elää ja palata takaisin.
Minä tuon heidät takaisin Egyptin maasta ja kokoan heidät Assurista; minä vien heidät Gileadin maahan ja Libanonille, eikä heille ole riittävästi tilaa.
Hän käy ahdistuksen meren lävitse, hän lyö meren aaltoja, ja kaikki Niilivirran syvyydet kuivuvat, Assurin ylpeys painuu alas, ja Egyptin valtikka väistyy pois.
Mutta heidät minä teen väkeviksi Herrassa, ja hänen nimensä on heidän kerskauksensa, sanoo Herra.
http://www.credo.fi/raamattu/1933/Sak.10.html

Vastaukset

Karmea pettymys:

#3222 Re: Re: Suomi ei päässyt turvallisuusneuvostoon

2012-10-18 22:51:45

#3217: Juhani Starczewski - Re: Suomi ei päässyt turvallisuusneuvostoon

Niinistö: Saimme kokemusta ja kontakteja

Torstai 18.10.2012 klo 19.44 (päivitetty klo 20.40)

Presidentti uskoo kampanjoinnin tehneen Suomelle hyvää, vaikka paikka turvallisuusneuvostossa jäikin haaveeksi.

http://static.iltalehti.fi/uutiset/niinarietu1810kj_190_uu.jpg...

Niinistön mukaan turvallisuusneuvostoon hakemisesta koitui Suomelle paljon hyvää. (JARNO JUUTI)

Presidentti Sauli Niinstö jaksoi vielä ensimmäisen äänestyskierroksen jälkeen uskoa Suomen mahdollisuuksiin.

Vaikka presidentti pettyi tulokseen, hän totesi toista kierrosta odottaessaan, ettei toivoa kannata heittää kaivoon.

Maataan Niinistö ei myynyt myöskään, kun lopullinen tappion hetki koitti.

Presidentti katsoo, että YK:n turvallisuusneuvoston vaihtuvaksi jäseneksi pyrkimisestä oli Suomelle hyötyä, vaikkei paikkaa saatukaan.

Hänen mukaansa ponnistelut toivat kokemusta ja kontakteja sekä mahdollisuuden saada omia näkemyksiä esiin. Niinistö katsoi, että jäsenyyden tavoittelussa tehtiin hyvää työtä.

Niinistön mukaan on liian aikaista lähteä spekuloimaan, hakeeko Suomi seuraavan kerran vuorollaan vaihtuvaa jäsenyyttä.

STT

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…