Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

tahdon mennä taivaaseen

#2999 Olen eksyksissä

13.08.2012 09:49

minulla todettiin juuri syöpä ja pelkään että joudun helvettiin vaikka haluan taivaaseen.

Koittakaa nyt joku uskova valaista minua.Miksi raamattu on pyhä kirja?siksikö että te sanotte niin?Mistä voin varmistua että te olette oikeassa?kuinka voitte todistaa minulle ,että kyseessä on Jumalan sana?miksi raamattu ei kiellä orjuutta?miksi jumalalle piti uhrata vanhassa testamentissa eläimä?miksi jumala tarvitsee palvomista?tarvitseeko ihminen jumalaa vai jumala ihmistä.

jos Jumala ei ole vastuussa ihmisten pahoista teoista vaan ihminen vapaa tahtonsa kautta niin miksi jumala loi ylipäätään koko vapaan tahdon?

Miksi jumala haluaa kiduttaa ihmistä ikuisuuden (on muuten aika loppumattoman laaja käsite)helvetissä korkeintaan sadan vuoden syntien takia?miten sellainen olento voi olla rakkaus?

miksi jeesuksen piti kuolla ristillä?miksi jumala haluaa kiduttaa poikaansa minun takiani.miksi rakkaus kiduttaa?

miksi raamattu on pyhä kirja?miksi ei koraani?

jos synti on kapinaa jumalan tahtoa vastaan ja vanhurskaus oikeamielistä ja jumalalle mieleistä toimintaa niin miksi leo meller varasti kolehdista ja häntä sanotaan jumalan mieheksi?

miksi israelin pommittamat palestiinalislapset ovat huonompia kuin palestiinalsiten tappamat juutalaislapset?

Miksi jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen jos ihminen kykenee kerran kykenee pahaan.onko jumala paha?

jos jumala on kaikkivaltias niin miksi hän ei vastaa koskaan rukouksiin.kuinka useasti olet saanut jumalata rukoilemasi asiat juuri siinä muodossa kuin olet pyytänyt?miksi jumala ei vastaa ja paranna minua syövästäni että voin huolehtia perheestäni.

olkaa hyvä ja vastatkaa joku.minä hajoan ilman rakkautta ja pelkään kuolemaa.

Vastaukset

SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Tiistai 14.08.2012

#3000 Re: Olen eksyksissä

2012-08-14 21:02:39

#2999: tahdon mennä taivaaseen - Olen eksyksissä 

------------------------------------------------------------------------
SANA TÄLLE PÄIVÄLLE Tiistai 14.08.2012
------------------------------------------------------------------------

Laupeus ja uskollisuus sovittavat synnin,
Herran pelko pitää loitolla pahasta.

Sananl. 16:6

Vastaus:

#3001 Re: Olen eksyksissä

2012-08-14 21:09:04

#2999: tahdon mennä taivaaseen - Olen eksyksissä 

Jeremia:
29:13 Te etsitte minua ja löydätte minut, kun te etsitte minua kaikesta sydämestänne. 

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…