Thyroid ja Armour Thyroid KELA-korvattaviksi
Kommentoitu viesti
KatjaS Vieras |
#7 Re: Re: Ei ollut apua thyroxiinista13.12.2010 08:05#5: Vieras - Re: Ei ollut apua thyroxiinista Kiitos Eeva! Täytyy toivoa että oikeus toteutuisi ja kaikilla olisi mahdollisuus kokeilla lääkettä. Hinnan lisäksi esteenä on todellakin lääkäreiden tietämättömyys vaihtoehdosta. Eräskin lääkäri oli samaa mieltä kuin "kyrsiin" lääkäri, sanoi että armourilla on vaan blasebo vaikutus ja thyroksiini on ainoa mikä toimii. Hah, joo blasebon takiahan tässä syödään kallista lääkettä, lähes ilmaisen lääkkeen tilalla. Keksisin kyllä montaa muutakin ostettavaa kuin lääkeet. |
Vastaukset
Eva West/Vaasa Vieras |
#9 Re: Re: Re: Ei ollut apua thyroxiinista2010-12-14 00:45:18#7: KatjaS - Re: Re: Ei ollut apua thyroxiinista Mulla on onneksi hyvä lääkäri mutta mitä tapahtuu kun hän jää eläkkeelle? Kauhee ajatus.Mulla tää on ollut koko elämän mutta nyt vasta hoidetaan kun on aina ollut arvot rajoilla ja lääkäreiden mukaan terve kun pukki,vähäsen lihava vaan,just hyvä selitys.Vaikka olin puoli kalju ja vaivoija lähes 40 eri niin ei mitään vikaa.Sain jossakin vaihetta ruotsalaisen lehden käteen,äitin antaman missä nainen kertoi semmoisen tarinan että tuntui kun itse olisin sen kertonut.Hän oli tullut ruotsista Karin Munsterhjelmin vastaanotolle kun oli kans saanut samaa tieto itsellen kun mitä nyt sitten lehdessä jakoi.Siitä lähti mun homma.Tokin pyysin ensin lääkäriltä Thyroxiinia jotta näkisin että onko vaikutusta ja onkos sitten sitä vajaatoimintaa.? Olin niin huonossa kunnossa että 25 mikrogramman pilleri oli liikaa,piti ottaa puoliska.Mulla meni vuosi ennenkun oli 1 aikuisen pillerissä eli 100 mikrogrammaa.Väsymys hävisi mutta kaikki muu vaiva+läskit jäi :(.Sitten löysin Ullan joka jo ekalla tapaamisella kertoi vaihtoehdon.Ja nyt olen tässä.2.5 kk Armourilla ja olo on ihan eri,mulla vaan menee kauan kun mun kroppa ei kestä nopeaa nostoa,pitää edetä samoin kun thyroxiinilla,ehdin sen jo kokea...Mutta lähdinkin sitten alusta kun aloitin Armourin,eli thyroxiin pois ja toista kehiin.Toki se suuri väsymys palasi mutta meni oh 4:ssä viikossa.Nyt täytyy sanoa että eiköhän tämä tästä.Oli jopa teatterissa,ja pysyin hereillä koko 3 tuntia :D,ei ennen olisi ollut näin.Kaikille tsemppiä ja hyvää joulua.Jos joku haluaa olla yhteydessä ja vaihtaa kokemuksia tästä aiheesta niin laittakaa s-postia tulemaan. eva.west@pp1.inet.fi |
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Lääkärin ja hoitajan vastaanotto säilytettävä Vähässäkyrössä
Henkilökohtainen anteeksipyyntö Israelilta ja Jumalalta
Vaadimme muutosta Suomen Israel-politiikkaan YK:ssa
JUMALAN KYMMENEN KÄSKYÄ!
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Kajaanin nälkäkuolemaan tuomitut linnut Linnanvirralla
Sotiemme veteraanit linnanjuhliin 6.12.2024.
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
1805 Luotu: 12.12.2024
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
101419 Luotu: 27.09.2024
Nyt riittää! Orpon hallituksen on erottava
15658 Luotu: 15.07.2023
Neitoperhon päiväkodin toimintaa jatkettava
360 Luotu: 18.12.2024
Vetoomus Keskolle Tarvasjoen K-kaupan vuoksi!
570 Luotu: 13.12.2024
Hollolan musiikkiluokkien tulevaisuus on turvattava!
503 Luotu: 13.12.2024
Kansalaisadressi Ei kaivosta Rautavaaralle
335 Luotu: 13.12.2024
Valinkauhantien leikkipaikan säilyttäminen Vantaan Hämevaarassa
99 Luotu: 16.12.2024
Vetoomus Karteroopin toiminnan jatkumiseksi
94 Luotu: 19.12.2024
Keskuspuisto on luontoa ja ulkoilijoita varten! Ei ympäristön ja alueen pilaavaa likaisen lumen vastaanottopaikkaa Keskuspuistoon!
313 Luotu: 10.12.2024
Vetoomus moottoripyöräkerhojen kieltämistä vastaan.
2683 Luotu: 01.12.2024
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
610 Luotu: 24.11.2024
Riikka Purralle potkut Suomen hallituksesta
65 Luotu: 11.12.2024
Pelastetaan Vuorenmäen koulu – ja Artjärvi!
1146 Luotu: 05.11.2024
Epäluottamuslause: Orpon hallituksen on erottava - Orpos regering måste avgå!
1072 Luotu: 15.07.2023
Kauppa takaisin Tarvasjoelle
131 Luotu: 13.12.2024
Saksalan uimahallia ei tule lakkauttaa
469 Luotu: 18.09.2024
Iisalmen sairaalan ympärivuorokautinen päivystys on säilytettävä
5266 Luotu: 03.02.2024
Kurun Hirsilinna säilytettävä
774 Luotu: 30.11.2024
Vetoomus Haltialan tilan säilyttämiseksi
5172 Luotu: 19.08.2024