Thyroid ja Armour Thyroid KELA-korvattaviksi
Eva West/Vaasa Vieras |
/ #9 Re: Re: Re: Ei ollut apua thyroxiinista14.12.2010 00:45#7: KatjaS - Re: Re: Ei ollut apua thyroxiinista Mulla on onneksi hyvä lääkäri mutta mitä tapahtuu kun hän jää eläkkeelle? Kauhee ajatus.Mulla tää on ollut koko elämän mutta nyt vasta hoidetaan kun on aina ollut arvot rajoilla ja lääkäreiden mukaan terve kun pukki,vähäsen lihava vaan,just hyvä selitys.Vaikka olin puoli kalju ja vaivoija lähes 40 eri niin ei mitään vikaa.Sain jossakin vaihetta ruotsalaisen lehden käteen,äitin antaman missä nainen kertoi semmoisen tarinan että tuntui kun itse olisin sen kertonut.Hän oli tullut ruotsista Karin Munsterhjelmin vastaanotolle kun oli kans saanut samaa tieto itsellen kun mitä nyt sitten lehdessä jakoi.Siitä lähti mun homma.Tokin pyysin ensin lääkäriltä Thyroxiinia jotta näkisin että onko vaikutusta ja onkos sitten sitä vajaatoimintaa.? Olin niin huonossa kunnossa että 25 mikrogramman pilleri oli liikaa,piti ottaa puoliska.Mulla meni vuosi ennenkun oli 1 aikuisen pillerissä eli 100 mikrogrammaa.Väsymys hävisi mutta kaikki muu vaiva+läskit jäi :(.Sitten löysin Ullan joka jo ekalla tapaamisella kertoi vaihtoehdon.Ja nyt olen tässä.2.5 kk Armourilla ja olo on ihan eri,mulla vaan menee kauan kun mun kroppa ei kestä nopeaa nostoa,pitää edetä samoin kun thyroxiinilla,ehdin sen jo kokea...Mutta lähdinkin sitten alusta kun aloitin Armourin,eli thyroxiin pois ja toista kehiin.Toki se suuri väsymys palasi mutta meni oh 4:ssä viikossa.Nyt täytyy sanoa että eiköhän tämä tästä.Oli jopa teatterissa,ja pysyin hereillä koko 3 tuntia :D,ei ennen olisi ollut näin.Kaikille tsemppiä ja hyvää joulua.Jos joku haluaa olla yhteydessä ja vaihtaa kokemuksia tästä aiheesta niin laittakaa s-postia tulemaan. eva.west@pp1.inet.fi |
|
Adressit, joille on ostettu lisänäkyvyyttä
Sakset seis! Suuri kulttuuriadressi
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
Puhtaan veden ja terveyden puolesta - Ei kaivosta Heinolaan
Vastustamme Karhen Kalliomäen tuulivoimahanketta (Ylöjärvi)
Tampereen Iidesjärvi ja sen eteläpuolinen alue luonnonsuojelualueeksi
Adressi Kaarinan musiikkiluokkien säilyttämisen puolesta
Israel boikottiin Euroviisuissa! Vetoomus Ylelle 2025
Sallitaan asuntojen vuokraus matkailijoille!
Silvola, Vantaa: Ei punaista asfalttia Kahluuniityn halki – Suojellaan niittyä, kunnioitetaan asukkaita
Säilytetään Märkiön leirikeskus – yhteinen tilamme
Vetoomus: Ei tuulivoimapuistoa Helvetinjärven kansallispuiston viereen (Natura-alue FI0341003), arvokkaaseen kansallismaisemaan. Patakorpi, Kuru, Ylöjärvi. Pirkanmaa.
Ei kaavamuutoshankkeelle, jolla Katariinanlaakson virkistysalueelle kaavoitetaan kerrostaloja!
Forssan sairaalan palvelut turvattava
Ei enää leikkauksia mielenterveyspalveluista!
Kielletään ilotulitteiden myynti yksityishenkilöille
Haluaisitko muuttaa jotakin?
Mikään ei muutu jos kaikki ovat hiljaa. Tämän adressin kirjoittaja ryhtyi toimiin. Teetkö itse saman? Aloita kansanliike luomalla adressi.
Aloita oma adressiMuita adresseja, joista saattaisit olla kiinnostunut
Adressi Hason vastikekorotuksia vastaan
478 Luotu: 25.07.2025
Bevarande av Parfix - Parfixin säilyttäminen
452 Luotu: 26.07.2025
Vetoomus Taalintehtaan Alkon säilyttämiseksi - Petition för att bevara Alkon i Dalsbruk
816 Luotu: 17.07.2025
Huoli Oripään Palvelutalon asukkaiden ruuasta.
215 Luotu: 25.07.2025
Pidetään kiinni pyöräedusta – hyvinvoinnin ja luottamuksen puolesta 🚴♂️
46168 Luotu: 02.06.2025
Joukkokanne eläkerahojemme varastamisesta
376 Luotu: 13.06.2025
Linja-auto linjan 120 muutos peruttava, auto pitää käydä Kokkilan rannassa kääntymässä.
123 Luotu: 22.07.2025
Suomen on aika tunnustaa Palestiinan valtio
10721 Luotu: 09.06.2025
Koukkuniemenpuiston uimalaituri säilytettävä
66 Luotu: 21.07.2025
Rantavalvonta Kalajoen hiekkasärkille
63 Luotu: 26.07.2025
Työkyvyttömäksi todetut henkilöt irti TE-toimiston asiakkuudesta
371 Luotu: 30.06.2025
Loppu rasismille, yhdessä vahvempia!
656 Luotu: 17.03.2025
Linjamäen koulu osaksi Tuusulan kulttuurin verkkoa
160 Luotu: 10.07.2025
Vetoomus Taivassalon Ankkurin ja Poijun toiminnan turvaamiseksi
174 Luotu: 16.07.2025
Ei aurinkovoimalaa Pennala–Virenojan kylämaisemaan – vaadimme hankkeen keskeyttämistä
287 Luotu: 01.07.2025
Vaadimme keskussairaalan palveluiden säilyvän Savonlinnassa lain sallimissa rajoissa
2428 Luotu: 22.03.2025
Koirapuisto Jurvaan
21 Luotu: 21.07.2025
Hämeenlinnan Ryhmäpuutarhan typistämistä vastaan
267 Luotu: 07.07.2025
Suomussalmen Härkökankaan hautausmaan vanhat hautamuistomerkit ovat vaarassa
133 Luotu: 24.06.2025
Fixit - Suomen ero Euroopan unionista
132 Luotu: 24.01.2025