KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#279 Re: Re: Re: Re: Kauhea summa!

11.12.2010 12:36

#267: Vieras - Re: Re: Re: Kauhea summa! 

Kerropa, kuka vieras olet! Kuinka hyvin tunnet toiminnan? Olen kaiken aikaa jakanyt erilaisia hommia toisille, mutta aina ei ole mahdollista irrottaa jotain hommaa toisesta, kun liittyvät muodossa tai toisessa tehtävään. Olen alusta alkaen tehnyt kaikkia muita hommia yhdistyksessä paitsi sihteerinä en ole ollut enkä taloudenhoitajana. Muita hommia on jaettu, mikä näkyy netissä ja lehdessämme. Siellä on monia yhteystietoja. Tutustupa niihin! Pj.

Vastaukset

Vieras
Vieras

#281 Re: Re: Re: Re: Re: Kauhea summa!

2010-12-11 12:47:20

#279: Vieras - Re: Re: Re: Re: Kauhea summa! 

Mikä kumma tarve on saada ihmisten nimiä julkiseks.i Toistat jatkuvasti vain "kuka olet"  Mitä tekisit niillä nimillä joita saisit?  laittaisit herjaussyytteen, vai?  Et itsekään alkuun kirjoitellut kun nimimerkillä, mutta joskus kanssasi keskusteltua tunnistin itserakkaan tyylisi.

Vaikka oletkin tehnyt paljon tyätä , pitää toistenkin työlle antaa arvoa. Sitä sinä et ilmeisesti osaa.  Toimintaa olen sivusta seurannut ja olen todella pahoillani että kissat nyt jätetään talven armoille. Toivottavasti perutte päätöksenne.

Allekirjoittanut
Vieras

#309 Puheenjohtaja Terttu Kanervolle

2010-12-11 19:13:22

#279: Vieras - Re: Re: Re: Re: Kauhea summa! 

Hei puheenjohtaja!

Kirjoitat, että jaat töitäsi muille, mutta silti valitat, että sinulla on niin paljon hommaa. Kaikki mahdolliset paperit on tietääkseni selkäsi takana, eikä kukaan tunnu pääsevän niihin käsiksi? Kuten varmaan olet huomannut, niin jäsenet vaativat uutta kokousta, jossa sinun mm. toimiasi käsiteltäisiin.

Jos sinulla on täysin puhtaat jauhot pussissa, eikä mitään pelättävää, niin varmasti autat jäseniä saamaan muut jäsenet kiinni, jotta kaikilla jäsenillä on mahdollisuus päättää itse, että allekirjoittavatko adressin?

Lupaatko auttaa jäsenten tavoittamisessa? Monihan on tilannut esim. kky:n meilitse tulevan uutiskirjeen, jos annat luvan, niin voidaan laittaa sen kautta tietoa vaatimuksesta? Sopiiko?

Kopioidaan vaan adressen teksti ja lähetetään sellaisenaan kaikille meilillä. Ei siinä sen enempää tarvita.

Nyt sinulla on mahdollisuus näyttää, että toimitko lain mukaan:  "Päätösvalta yhdistyksessä kuuluu sen jäsenille."