Vaasan musiikkiluokkien puolesta

Kommentoitu viesti

Vieras

18.06.2012 00:50

Olen todella huolissani, mikäli vaasalaisten ala-astelaisten määrä Sibelius-Akatemiassa tästä vähenee. Toistaiseksi heitä siellä suorastaan parveilee. Onneksi vaasalaisia.info nostaa terävällä ja ammattitaitoisella journalismillaan esiin näitä farsseja. Kari Lajunen laittoi itsensä likoon ja selvitti meille videossa viidessä minuutissa lautakunnan historiallisen ja etymologisen taustan. Upeaa, että vaasalaisille on oma MOT eli Minen Oikeen Tiärä.

Show - anteeksi farssi - sen kuin paranee. Haen popcornit mikrosta.

Vastaukset

Äiti

#862 Re:

2012-06-18 11:01:02

#860: -  

Olen huolissani ja surullinen tämän keskustelun tasosta ihmiset jotka eivät Juria edes tunne heittävät surutta mielipiteitä hänestä!?

Me 706 allekirjoittanutta Jurin tuntevaa henkilöä emme ole väärässä! Miettikääpä moniko ihminen saisi näin paljon ihmisiä ja ystäviä puolustamaan itseään ???

Tässä on paljon MÄTÄÄ jos ei nyt niin aika sen tulee näyttämään ja jokainen virkamies ja luottamushenkilö joka tässä on ollut mukana näkyvästi tullaan muistamaan eri syistä! Teette Vaasalle HISTORIAA joka vaikuttaa tulevaisuuteen,olette paljon vartijoita! Viette lokaan ihmisen pyyteettömän uskollisen uurastuksen ,lasten ,mussiikin ja taiteen puolesta!

Kukaan ei ole ansainnut tällaista kohtelua minkä Juri on saanut,käsi sydämelle ja olkaa mieluummin hiljaa jos mitään rakentavaa ei synny! Tunnen Jurin lapseni opettajana  ja jo kymmeniä vuosia seurannut hänen työtään ja iloinnut että tällainen persoona on luomassa pohjaa Vaasan musiikkielämälle!Toki olen koko ajan huomannut tämän miten joillakin on ollut tarve kaivaa maata tämän työn alta ja ympäriltä!!

Omien kokemusteni kautta en oikein pysty uskomaan pikaiseen oikeuden voittoon,mutta aika näyttää ja tuo julki totuuden!