IRTI TURVEVESIPÄÄSTÖISTÄ

Kommentoitu viesti

Liisukka

#1183 Re: Re: Re: 1181 postaukseen

24.04.2012 11:35

#1181: - Re: Re:

Postailuintosi paljastaa tämän olevan hyvin tärkeän adressin sinulle. Saat hyvän syyn purkaa kiukkuasi edelleen. Millaiselta se ulospäin näyttää?, se onkin toinen juttu. Asiaasi tuskin edistää kaiken sellaisen lyöminen mikä ei sinua miellytä. Ja tiedän jo, että jatkat sitä tämänkin kommentin osalta. Hyvää kevättä "vieras" ja näkemiin.

Vastaukset

Vieras

#1186 Re: Re: Re: Re: 1181 postaukseen

2012-04-24 12:43:24

#1183: Liisukka - Re: Re: Re: 1181 postaukseen

Niin, sanoit aivan oikein kirjoituksessasi eli :

"Todella huvittavia epäolennaisuuksia suoltuu kaiken maailman poliittisilta ja vallankäytön "asiantuntijoilta".

Etkö nyt itse nolaa itsesi kun nimittelet muiden hyviä ja syvälle luotaavia kirjoituksia. Itse koen ainakin keskustelussa kuin keskustelussa tärkeäksi että aihetta täytyy  pohdiskella mahdollisimman laajasti. Itse en pysty siihen koska minulta puuttuu asiantuntemus, mutta arvostan suuresti niitä muutamia jotka tuovat täällä keskusteluun laaja-alaisuutta. Vastustajien joukosta niitä ei vaan valitettavasti oikein hakemallakaan löydy. Heidän keskustelu on vain sitä, että kerrotaan siitä "minun " järvestäni löytyvän turvemössöä ja toinen vastaa että niin munkin järvestä. Tuo ei vie mihinkään.

Sitten vielä totesit:

"Säestelevät ja kiittelevät kilvan toisiaan. Kiukuttelevatkin kuin lapset "puuttuvista linkeistä" ja heittelevät solvauksia"

Jos olet lukenut koko viestiketjun, niin et voi kirkkain silmin väittää että turvetta puolustavat ainoastaan säestelevät ja kiittelevät toisiaan ja heittelevät solvauksia. Aivan samoin, ja vielä pahemmin vastustajat heittelevät vastaavanlaisia kommentteja. Myös on samalla tavoin vaadittu linkkejä jos niitä ei ole ollut.

Oikein hyvää kevättä vaan sinulle "Liisukka". Ei muuta kuin suolle talsimaan ja katsomaan ihanaa kevään tuloa. Tuota neitseellistä suota nimittäin on tarjolla useita miljoonia hehtaareita joten et välttämättä törmää heti turvetuotantoalueisiin, (joista et ilmiselvästi pidä), joita on ainoastaan 60 tuhatta hehtaaria.