Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Olisivatko pakanat tulleet järkiinsä!?

#2305 Turha on taistella Herran voideltua vastaan!

06.04.2012 23:25

#2304: - Re: TORSTAI 05.04.12

Miksi pakanat pauhaavat ja kansat turhia ajattelevat? 
Maan kuninkaat nousevat, ruhtinaat yhdessä neuvottelevat Herraa ja hänen
voideltuansa vastaan: 
"Katkaiskaamme heidän kahleensa,
heittäkäämme päältämme heidän köytensä". 
Hän, joka taivaassa asuu, nauraa; Herra pilkkaa heitä.
Kerran hän on puhuva heille vihassansa, peljättävä heitä hirmuisuudessaan:
"Minä olen asettanut kuninkaani Siioniin, pyhälle vuorelleni".
Minä ilmoitan, mitä Herra on säätänyt. Hän lausui minulle: "Sinä
olet minun poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin.
Ano minulta, niin minä annan pakanakansat sinun perinnöksesi ja
maan ääret sinun omiksesi.
Rautaisella valtikalla sinä heidät muserrat,
niinkuin saviastian sinä särjet heidät."
Tulkaa siis järkiinne, kuninkaat, maan tuomarit, ottakaa nuhteesta vaari.
Palvelkaa Herraa pelvolla ja iloitkaa vavistuksella.
Antakaa suuta pojalle, ettei hän vihastuisi ettekä te hukkuisi tiellänne.
Sillä hänen vihansa syttyy äkisti. Autuaat ovat kaikki, jotka häneen turvaavat.

Vastaukset

Vieras

#2306 Re: Turha on taistella Herran voideltua vastaan!

2012-04-07 00:19:56

#2305: Olisivatko pakanat tulleet järkiinsä!? - Turha on taistella Herran voideltua vastaan!

MuTta juutalaiset eivät ole tulleet järkiinsä.

He ovat edelleenkin ummistamassa silmänsä ja korvansa Messiaalta, Pesachin ruhtinaalta, joka uhrasi henkensä ja vuodatti verensä heidänkin edestään.

Juutalaiset, muutamaa harvaa poikkeusta lukuun ottamatta, valitsevat mieluummin helvetin ja iankaikkisen kuoleman ja eron Messiaasta, kuin iankaikkisen elämän Yeshuassa, Messiaassa.

Onko mitään muuta kansaa, joka olisi niin paljon tiennyt ja tuntenut Jumalaa ja Messiasta?  Onko ketään muuta kansaa, joka olisi niin paljon hylännyt Messiaan, josta sai kuulla?

Onko ketään muuta kansaa, josta niin moni, joka TIETÄÄ, että on Jumala ja on Messias,  menee silti mieluummin helvettiin.

Hyvää Pesachia, Israel.

Sanokaamme kaddish kaikille niille juutalaisille, jotka menneiden vuosituhansien aikana ovat kuolleet - ja menneet helvettiin.

Sanokaamme kaddish kaikille niille, jotka kuluneen vuoden aikana kuolivat ja menivät helvettiin.

Sanokaamme kaddish kaikille niille, jotka alkavana uutena (*) vuonna kuolevat ja menevät helvettiin.

Sanokaamme kaddish kaikille niille 2/3 kaikista juutalaisista, jotka lopun ajan sodissa kuolevat je menevät helvettiin, Sakariaan kirjan mukaan.

(* )   Jumalan käskyjen mukaan Israelin tuli aloittaa uusi vuosi pesachista, pääsiäisestä.

Babylonian pakkosiirtolaisuuden aikana kansa omaksui babylonialaisen uudenvuoden juhlan, Akitu-juhlan, joka oli syksyllä.  Juutalainen Jom Teruah-juhla sattui usein päällekkäin Akitun kanssa, ja juhlat yhdistyivät, ja nimeksi otettiin heprealainen "rosh hashanah, "vuoden pää".

Jumalan määräämää vuoden alkamista pesachista juutalaiset eivät enää noudattaneet.  Myös Jom Teruah-juhla on ollut kauan unholassa, ja sitä on vietetty vähän.

Luultavasti yksi merkki siitä, että juutalainen kansa puhdistuu ja palaa Jumalan luokse, tulee olemaan Jom teruah-juhlan palautuminen, rosh hashanah-uuden vuoden eli babylonialaisen uuden vuoden juhlan hylkääminen ja pesacin ottaminen takaisin vuoden aluksi ja ensimmäiseksi kuukaudeksi.

Siis palaaminen takaisin Jumalan raamatussa määräämään juhlakalenteriin, erottautuminen pakanallisista juhlista.

1 Ja Herra puhui Moosekselle ja Aaronille Egyptin maassa sanoen:
2 "Tämä kuukausi olkoon teillä kuukausista ensimmäinen; siitä alottakaa vuoden kuukaudet.
3 Puhukaa koko Israelin kansalle ja sanokaa: Tämän kuun kymmenentenä päivänä ottakoon kukin perheenisäntä itsellensä karitsan, yhden karitsan joka perhekuntaa kohti.
4 Mutta jos perhe on liian pieni koko karitsaa syömään, niin ottakoon lähimmän naapurinsa kanssa yhteisen karitsan, henkilöluvun mukaan. Karitsaa kohti laskekaa niin monta, että voivat sen syödä.
5 Ja karitsanne olkoon virheetön, vuoden vanha urospuoli; lampaista tai vuohista se ottakaa.
6 Ja pitäkää se tallella neljänteentoista päivään tätä kuuta; silloin Israelin koko seurakunta teurastakoon sen iltahämärässä.
.
.
.
.
.
Akitu, Jom teruah, rosh hashanah
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…