KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti

Vieras

#3608 Re:

04.03.2012 14:12

#3605: Totuus -

Kyllä jokainen tietää, että KISU ry:llä ja sen kiukuttelevilla edustajilla on osuus tähän sivustoon. Kummallista, etteivät ole suoraselkäisesti sen(kään) totuuden takana

Vastaukset

Vieras

#3609 Re: Re:

2012-03-04 14:18:16

#3608: - Re:  

tää adressi perustettiin pajon ennen Kisua. ja kaikki tietää että osa Kky:stä lähteneistä on nykyään Kisussa. ja osa on kummassakin yhdistyksesä. ja kaikki tietää että jotkut Kisusta/Kkystä/täysin ulkopuolisista kirjottelee täällä.  ja kaikki tietää että iso osa Kky:n ja Kisun jäsenistä sekä kaikista ulkopuolisista eläinsuojelijoista ynnä muista eivät edes tiedä tämän adressin olemassaolosta

KAIKKI TIETÄÄ MYÖS SEN ETTÄ TÄMÄ EI OLEN KISUN TEKEMÄ ADRESSI. TÄTÄ ADRESSIA EI EDUSTA MIKÄÄN JÄRJESTÖ VAAN TÄMÄN ON TEHNYT YKSITYINEN HENKILÖ SILLOIN KUN KKY TEKI PÄÄTÖKSENSÄ JA YKSITYISET HENKILÖT TÄÄLLÄ EDELLEENKIN KIRJOITTELEE.

Totuus

#3610 Re: Re:

2012-03-04 14:38:42

Nämä kiukuttelevat ovat antaneet kasvot KISU:lle. Eivät uskalla tulla esille omilla nimillä.

Yksi huijatuista

#3616 Re: Re: Missä KKY:n läpinäkyvyys?

2012-03-04 19:03:29

Kun kerran kysymyksiä on lupa esittää, niin haluaisin kovasti tietää mikä on KKY:n rooli ja osuus hädänalaisten kissojen auttamistyössä? Jos kerran itse toimitte kuten opetattekin, niin miksi tähän yksinkertaiseen kysymykseen on niin vaikea vastata? Mikä on teidän totuutenne, vai onko sitä? Itse olen KKY:n rivijäsen ja minulla on oikeus kysymykseeni. Itse liityin KKY:een pahaa aavistamatta, annoin myös lukuisiin joulukeräyksiin huomattavia summia. Miksi rahoja ei käytetä kissojen hyväksi?  Miksi KKY:n hallitus vaikenee ylimielisesti?  Miten yhdistyksen voi saada em. toiminnasta vastuuseen?

Vieras

#3617 Re: Re:

2012-03-04 20:31:19

Miten tämä kommenttisi liittyy adressin aiheeseen? Mielipide jolla pyrit vaikuttamaan ja lisäämään hädänalaisten kissojen auttamista?

Vieras

#3618 Re: Re:

2012-03-04 20:41:47

Hyökkäys on paras puolustus mutta nyt se ei tehoa kun totuus KKY,stä tiedetään. Hyökkäät katkeruuttasi nyt vaan silmät ummessa luulemaasi "vihollista" kohti ja sohit pimeään. Sinun ei kannata peräänkuuluttaa suoraselkäisyyttä, sillä sitä sinulta ei löydy vaikka rautakangen laittaisi selkään, sekin menis mutkalle.

Eikö sinulta todellakaan irtoa asiallista mielipidettä tai ehdotusta koskien hädänalaisten kissojen auttamista?

Vieras

#3619 Re: Re:

2012-03-04 20:51:11

Kyllä jokainen tietää, että olet KKY,n mielipidekommentaattori (ei ole yllätys) ja ettet ole kissojen asialla. Kummallista ettet ole suoraselkäisesti omalla nimelläsi kommenttiesi takana.

Vieras

#3622 Re: Re:

2012-03-05 10:17:10

Turhia huutelet ja eipä sulla ole totuudesta hajuakaan! Eipä sitä suoraselkäisyyttä ole sinunkaan kommentista havaittavissa.