Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Vieras
Vieras

#505 Re: Re: Re: Päivi Räsänen on "POP".

08.11.2010 09:45

#En usko, että mainitsemasi psykologit osaavat lesboutta yhtään paremmin selittää, kuin esim. Apostoli Paavali aikoinaan tai vaikkapa Räsäsen Päivi nyt. Eikä noitteen eksegetiikan tohtoreiden tai edes teologian tohtoreiden mielipiteille kannata aina kovinkaan paljoa painoa ja arvovaltaa asettaa.". 

Juu ei, mutulla ja "mielipiteillä" mennään! Harmi vaan että siellä vastapuolella on ihan oikeita ihmisiä jotka kärsii OIKEASTI teidän touhuista, sitä ei siellä uskovan mielikuvitusmaailmassa eläessä nähtävästi koskaan tule ajatelleeksi.

Vastaukset

Juhani Heinonen
Vieras

#506 Re: Re: Re: Re: Päivi Räsänen on "POP".

2010-11-08 15:40:09

No, minun pitää sitten pyytää anteeksi kaikkien uskovien puolesta, että ollaan loukattu vähemmistön edustajia. Minä vaan katsoin tarkkaan sen YLE:n "homoillan", eikä minun mielestäni siinä ollut mitään epäasiallisuutta suuntaan eikä toiseen. Mutta hyvä, että ilmaisette reilusti, että on loukkaus tapahtunut. Sanoihin aikoinaan Kotkan Työväen palloilijoiden jenkkivahvistus koripallossa, Larry Pounds, että Fazerin "Lakupekkalakritsi" loukkaa häntä. Ja onhan sittemmin kehitys sen verran kehittynyt, että lakupekoista on luovuttu.

Juhani Heinonen
Vieras

#507 Re: Re: Re: Re: Päivi Räsänen on "POP".

2010-11-09 01:15:36

Luin vasta noita aiempia kommentteja. Taitaa olla niin, että tietty ryhmä on katsonut oikeudekseen ja velvollisuudekseen loukkaantua pienimmästäkin kritiikistä. Uskovaisia sen sijaan voi loukata mielin määrin. Tämä kaikki on tietysti jo Isossa Kirjassakin ennustettua ja ennakoitua tapahtumien kulkua; siis että kristittyjen vainot alkavat laajemmassa mittakaavassa, kun nyt eletään niitä paljon puhuttuja "lopun aikoja ja hetkiä".

Tietysti fakta on sekin, että sukupuolineutraali avioliittolakiasetus mennee läpi eduskunnan äänestämänä lähivuosina tai jopa jo ensi vuonna. Se on vain valitettavaa, että kun homo- ja lesbopareja aletaan siunata avioliittoon tai heitä ns. rukoushetkessä kirkon työntekijä muutoin siunaa, niin ko. tapahtumassa taitanee olla kysymys ns. "lumesiunauksesta".

Uskon, että homo- ja lesboparit, joita ev.lut. kirkko siis pikimmiten alkanee siunata yhä enenevässä määrin, joutuvat ko. siunausten jälkeen turvautumaan mahdollisesti psykologien ja psykiatrien akuuttiin apuun. Ja varmaan myös ko. pareja siunaava pappi joutuu helposti terapiaan ja eritasoisten "kallonkutistajien" vastaanotoille ja armoille, koska hän on suorittanut em. "valesiunauksen", jossa pappi itse siunaa avioliittokandidaatteja, joita itse "Ikuinen Iänkaikkinen Jumala" ei voi siunata aviopariksi. Pyydän taas anteeksi sitä, että tämä vakavasti kirjoittamani tekstini tiettyjä ihmisryhmiä, ehkäpä joitakin ev.lut.kirkon pappejakin loukkaa. Mutta pyrkimykseni on absoluuttisen hyvä ja rakkaudellinen, joten tarkoitus pyhittänee keinoni ja kirjoitelmani.