VAADIMME MUUTOSTA SUSIPOLITIIKKAAN: KANSALAISALOITE

Kommentoitu viesti

Vieras

14.02.2012 16:38

Oliko se pöytyä vai pötyä se paikka, mihnä susilaumat ja ajokoirat juoksoo pitkin mettiä sulassa sovussa. Herttaasta tuollaanen rauhanomainen rinnakkain olo. Vai onko siellä erikoonen ajokoirarotu, jokka ajelee vaan ihmisten pihoissa.

Kuka siellä muuten pitää haaskoja ja missä tarkootuksessa, susihan elää moternilla periaatteella eli elävällä ravinnolla.

Vastaukset

kyllästynyt ajorakkeihin

#2134 Re:

2012-02-14 17:40:07

#2132: -

Kylläpä täällä ottaa ihmisillä luonnon päälle,jos jotkut pystyvät elämään susialueella ilman susipelkoa ja tappamisen halua!! Näin nyt vaan sattuu minun kohdallani olemaan,ettekä te minuun pelkoanne tartuttamaan pysty,saatte pitää sen itsellänne ja vaalia kauhujanne vaikka maailman tappiin asti. Ja kummasti täällä noita rakkejaan metsästäjätkin uskaltavat juoksuttaa,että ilmeisesti jotkut muutkaan eivät täällä susia pelkää! Asiat ei taida siltäosin olla ihan niin huonolla mallilla,mitä täällä ymmärtää annetaan. Tai voihan olla,että yritetään saadakkin ne piskit suden suuhun ja sitämukaa huutelemaan lisää kaatolupia ja sirkushuvia! Katselkaa kuitenkin etteivät rakkinne juoksentele ihmisten pihoilla lapsille irvistelemässä,silloin tulee äkkiä lähtöpassit! Ihanko todella elävää ravintoa susi syö?? Ompa hyvä kun viisaampi ihminen valisti tässäkin asiassa minua! Minä olen aina elänyt siinä uskossa,että ruohoa napsivat suuhunsa!!