Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Kommentoitu viesti

Lea Mäkipää
Vieras

23.09.2010 11:32

Adressi tarpeellinen, sillä itse kansanedustajaehdokkaana  on tärkeää tuoda tästäkin asiasta selvä mielipide.

Painotan joka tilaisuudessa että  avioiliitto on miehen ja naisen välinen asia vaikka ihmisenä tulee hyväksyä sekä lesbot että homot.

Suomi on kristitty maa, missä toimittava kristillisten arvojen puolesta, muutenkin tulee vieraita ei kristillisiä uskontoja liian kanssa. Aamuhartaus ruokarukous , suvivirsi ja uskonnon opetuksen säilyttäminen  kuuluvat kansamme perusopetukseen

Vastaukset

george
Vieras

#269 Re:

2010-09-23 22:07:34

#265: Lea Mäkipää -

"Tulee hyväksyä sekä lesbot että homot"...

Ja mitä sitten jos ihmiset eivät hyväksyisi heitä? Maailmassa tulee silti olemaan paljon homoja ja lesboja. Vaikka kuinka uskovaiset riehuvat ja pitävät omaa, raamatullista näkemystään oikeana, homot ja lesbot eivät mihinkään katoa. Tässä onkin kyse seksuaalivähemmistöjen hyvinvoinnista - vaikka oikeuksia kuinka poljetaan tai homoja hirtetään niin siltipä vain niitä jostain aina ilmaantuu. Ihmeellistä miten älykkäät ihmiset eivät ymmärrä että erottelu ja luokittelu homojen kohdalla (rekisteröity parisuhde/avioliitto), joka on täysin turhaa, on pelkkää kiusaamista. Mitä sukupuolineutraalin avioliiton vastustajat oikeasti pelkäävät? Mikä tässä asiassa niin kauhistuttaa?

Jos minä olisin homo tai lesbo, en haluaisi että minua "hyväksyttäisiin" tai "suvaittaisiin". Se kuulostaa nimittäin siltä että olen saanut muiden, ylempiarvoisten hyväksynnän ja on täysin muista kiinni, saanko elää elämääni rauhassa ja miten haluan - vaikka se ei koskaan millään tavalla ketään haittaisi.