Tutkintapyyntö Kilpailuvirastolle SKL ry:n toiminnasta

Kommentoitu viesti

...

#118 Re: Kasvattaja minäkin

28.11.2011 11:37

#117: - Kasvattaja minäkin

"Huvittavaa on, miten moni allekirjoittaja on jättänyt nimensä näkymättömiin. Kyllä sekin jotain kertoo :)"

Tämä kertoo ainoastaan siitä, että eivät kaikki haluaa julkisuutta ja sormella osoittamista. Ihmisiä kun on erilaisia, minäkin alkuun allekirjoitin julkisesti, sain illalla pari vihaista sähköpostia ja piilotin nimeni.  Silloin, kun/jos tämä menee eteenpäin aloittaja kuitenkin saa kaikki nimet printattua paperille, eteenpäin viemiseksi.

Meillä kaikilla on mielipitemme. Ja jos sinä et ymmärrä miksi pitää tehdä useampi pentue, niin minä sen ymmärrän, ehkä siksi että saisi erilaisia pentuja, joita sitten yhdistämällä saa sitä omaa täydellistä koiraa jalostettua. Minä taas en ymmärrä, miksi joillakin on niin kova hinku arvostelemaan muiden tekemisiä... Energia kuuluu toisten pentuemäärien laskemiseen ja katkeriin pohdintoihin. Onko se perusdefenssi - "minä,minä,minä- minä olen parempi"???... (Ja minulla ei itsellä ole kun 7 pentuetta toistaiseksi, joten en puolusta itseäni :D.)

Vastaukset

mummeli

#121 Re: Re: Kasvattaja minäkin

2011-11-28 11:47:32

#118: ... - Re: Kasvattaja minäkin

Kaipa tuota omalla nimellä voi allekirjoittaa, kun menee kirjoittamaan? Noloa turista piilossa?

Monet jättäneet nimensä näkymättömiin ja tosi moni ei-koiraharrastaja? näkyviin (ihan tuntemattomia nimiä).

Erottakaa myös se liikevoitto ja liikevaihto! Kaksi ihan eri asiaa! Ja asioista näyttää keskustelevan ja keräävän adressia ihmiset, jotka eivät ole ihan perillä, mistä edes puhutaan - adressissakin.