Suomen HALLITUKSEN pyydettävä anteeksi Israelilta!

Kommentoitu viesti

Kalastajat ja metsästäjät asialla!
Vieras

#357 Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä

11.11.2011 23:15

Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä

Perjantai 11.11.2011 klo 22.27

Ruotsalaisessa Malmön kaupungissa juutalaisiin kohdistuvien viharikosten määrä on lähtenyt voimakkaaseen kasvuun.

Kuluvan vuoden ensimmäisellä puoliskolla poliisi sai viharikosepäilyistä 21 ilmoitusta. Koko viime vuoden aikana vastaava luku oli 20.

Vaikka lukumäärä on pieni, poliisi pitää kasvua merkittävänä ja Ruotsin rikostilastoissa Malmö painiikin omassa sarjassaan. Poliisille on ilmoitettu solvauksista, ahdistelusta, laittomista uhkauksista ja kiihotuksesta kansanryhmää vastaan. Fyysistä väkivaltaa on raportoitu harvoin.

Juutalaisseurakunnan tiedottajan Fredrik Sieradzkin mukaan seurakunnan jäsenet joutuvat monesti vihanilmaisujen kohteeksi kadulla, matkalla synagogaan tai sieltä pois.

Vain kahdeksan prosenttia viharikosepäilyistä selviää.

- Tekijöiden löytäminen on vaikeaa. Joku huutaa jotain ohi kulkevasta autosta. Voimme ehkä jäljittää auton, muttemme niitä, jotka istuivat autossa, Susanne Gosenius poliisista kertoo.

STT-TT

Vastaukset

Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa!

#358 Re: Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä

2011-11-11 23:20:08

#357: Kalastajat ja metsästäjät asialla! - Viharikokset juutalaisia vastaan lisääntyvät Malmössä 

Sentähden, katso, päivät tulevat, sanoo Herra, jolloin ei enää sanota: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset Egyptin maasta', vaan: 'Niin totta kuin Herra elää, joka johdatti israelilaiset pohjoisesta maasta ja kaikista muista maista, joihin hän oli heidät karkoittanut.' Sillä minä palautan heidät heidän omaan maahansa, jonka minä annoin heidän isillensä.
Katso, minä käsken tulemaan monta kalastajaa, sanoo Herra, ja ne heitä kalastavat, ja sen jälkeen minä käsken tulemaan monta metsästäjää, ja ne heitä metsästävät kaikilta vuorilta ja kaikilta kukkuloilta ja kallioiden rotkoista. Sillä minun silmäni tarkkaavat kaikkia heidän teitänsä, ne eivät ole minulta salassa, eikä heidän rikoksensa ole kätketty minun silmäini edestä.

Kalastajien aika alkaa olla mennyt!

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…