ISRAEL ELÄKÖÖN - ISRAEL MUST LIVE!

Kommentoitu viesti

Vastaukset

Halleluja

#1255 Re: Jaakobin ahdistuksen aika

2011-09-24 12:26:50

#1254: - Jaakobin ahdistuksen aika 

Samaa siunausskeidaa mitä täällä fundamentalistit vyöryttävät.

Alajärvi tuntuu olevan Suomen Alabama, punaniskojen raamattuvyöhyke.

Vieras

#1268 Re: Jaakobin ahdistuksen aika

2011-10-06 22:04:18

#1254: - Jaakobin ahdistuksen aika

http://www.alajarvenvapaaseurakunta.net/videot/2007_4_29_Juhani_Laukkonen.wmv

Jaakobin ahdistuksen aika perustuu raamattuun, ja kertoo mm. siitä, kuinka lopun aikoina Jumala tulee puhdistamaan kansansa Israelin.  Puhdistuksessa 2/3 juutalaisista  hävitetään (mahdollisesti Jumala käyttää siihen hyökkääviä arabikansoja), ja vain 1/3, ns. " pyhä jäännös" tai "Jaakobin jäännös" jää jäljelle.

Tässä viittauksia asiaan eri paikoista raamattua:

8 Ja näin on käyvä koko maassa, sanoo Herra: kaksi osaa siitä hävitetään ja saa surmansa, mutta kolmas osa siitä jää jäljelle.
9 Ja sen kolmannen osan minä vien tuleen; minä sulatan heidät, niinkuin hopea sulatetaan, ja koettelen heitä, niinkuin kulta koetellaan. He huutavat avuksi minun nimeäni, ja minä vastaan heille. Minä sanon: "Se on minun kansani", ja se sanoo: "Herra, minun Jumalani".

--

20 Sinä päivänä ei Israelin jäännös eivätkä Jaakobin heimon pelastuneet enää turvaudu lyöjäänsä, vaan totuudessa he turvautuvat Herraan, Israelin Pyhään.
21 Jäännös palajaa, Jaakobin jäännös, väkevän Jumalan tykö.
22 Sillä vaikka sinun kansasi, Israel, olisi kuin meren hiekka, on siitä palajava ainoastaan jäännös. Päätetty on hävitys, joka tulee, vanhurskautta tulvillaan.
23 Sillä hävityksen ja tuomiopäätöksen panee Herra, Herra Sebaot, toimeen kaikessa maassa.
--
10 Ja minä vuodatan Daavidin suvun päälle ja Jerusalemin asukasten päälle armon ja rukouksen hengen. He katsovat minuun, jonka he ovat lävistäneet (=Jeesukseen). Ja he valittavat häntä, niinkuin valitetaan ainokaista, murehtivat häntä katkerasti, niinkuin murehditaan katkerasti esikoista.
--
.
Myös Jerusalem valloitetaan vielä joksikin aikaa lopunaikoina:
.
.
1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.

--     http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible

Eli Jumala on käyvä tuomiota ja salliva  oman silmäteräänsä, Israelin 2/3:n hävityksen.

Vain jäännös kansasta nöyrtyy  hävityksessä, ja kääntyy Jeesuksen puoleen tunnustaen Hänet Herraksi ja Messiaaksi.

Lopun aikoihin liittyy myös se, että Jumala tulee tuomitsemaan ja hävittämään myös niitä kansoja, jotka käyvät Jerusalemin kimppuun ja sotivat Israelia vastaan.

Videolla kerrotaan esim. sanomasta, jonka juutalainen rabbin poika oli saanut 1968, ollessaan sydänpysähdyksissä voimakkaan sähköiskun takia: Jos Israelin hallinto ja johtajat eivät tee parannusta, vuonna 2012 arabikansat hyökkäävät Israeliin, ja 1,5 milj. juutalaista kuolee. Israel on niin tiukoilla että turvautuu ydinaseisiinsa, ja sen seurauksena 10-15 milj. arabia ympärysmaista kuolee. Plus saman verran lisää ydinsaasteisiin.

Video on jo vuodelta 2007, mutta asiat eivät ole vanhentuneet.