Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

Vieras

13.04.2015 14:55

Roomalaiskirje 1 : 18 - 28 kertoo perustelut kannanotolleni.

Vastaukset

Vieras

#425 Re:

2015-04-14 07:48:02

#422: -  

Kun lapsella on 1 tai 2 vanhempaa, jotka pitävät huolta, on hän turvassa.

Olen kasvanut kolmen hengen perheessä, jossa on vain yksi vanhempi. Isäni päätti jättää perheemme meidän lapsien oltua pieniä. Rakastan perhettäni, ja olen saanut rakastavan, turvallisen kasvatuksen.

Nainen ja mies ovat tasa-arvoisia. On aivan sama, kasvattaako lapsen kaksi samansukupuolista vanhempaa vaiko eri sukupuoliset vanhemmat. Olen menestynyt ammatissani, suhteissani, olen onnellinen ja tyytyväinen kaikkeen elämässäni, vaikka minulla onkin ollut vain yksi kasvattaja :)

Adoptio ei myöskään ole vain homopariskuntien tapa, kuten monet tässä väittää. Eikä lasta ensinnäkään laiteta adoptioon kuin biologisten vanhempien / biologisen vanhemman toimesta. Eli jos jotain tähän voisi sanoa, niin vastustakaa mielummin adoptiota. Se tuntuisi spesifimmältä. + ns. "vika" ei ole adoptiolapsen ottajissa. He eivät päätä, annetaanko kyseinen lapsi pois. Lapsi on silti adoptiossa, ottaa pariskunta hänet tai ei.

Lapsen adoptiota ei voi verrata kiduttamiseen. Lasta kidutetaan, kun hänelle ei anneta turvallista ja rakastavaa kasvuympäristöä. Tämä toteutuu, kun lasta ei laiteta adoptioon. Tällöin lapsia hylätään minne sattuu, näännytetään kun ei ole varaa ruokaan, myydään ihmiskaupassa tms. Tällöin on arvostettava nykyistä adoptiojärjestelmää, ja katsottava oman navan ulkopuolelle, huomaten, että kaikilla ei ole mahdollisuutta kasvattaa omaa lastaan turvassa.