Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Kommentoitu viesti

Vastuunkantajat!

#269 Re: Re: David Wilkerson 2001 Helsinki Finland

11.04.2015 20:12

#268: Taustaa: - Re: David Wilkerson 2001 Helsinki Finland 

Jo vuosia sitten ( kun eduskuntaan oli tulossa rekisteröity parisuhdelaki ), Suomessa käynyt amerikkalainen Jumalan mies David Wilkerson oli sanonut TV 7 :n ohjelman mukaan, että " jos parisuhdelaki hyväksytään eduskunnassa, tulevat koulusurmat. "  
Näin juuri kävi Kauhajoella ja Jokelassa ja vastuun asiasta kantavat eduskunnassa rekisteröinnin puolesta äänestäneet.  

Nyt hyväksytty homo - " avioliittolaki "  on Jumalalle monin verroin vakavampi asia, kuin parisuhteen rekisteröinti ja on hengellisesti tyhmää edes kuvitella, että Jumala painaisi ns. villaisella asettamansa avioliiton häpäisyn ja homouden " normalisoimisen. " 

Vastaukset

Vieras

#271 Re: Re: Re: David Wilkerson 2001 Helsinki Finland

2015-04-13 08:36:07

#269: Vastuunkantajat! - Re: Re: David Wilkerson 2001 Helsinki Finland 

Myös muista maista saatujen kokemusten perusteella, esimerkiksi Massachutsetin osavaltio Yhdysvalloissa, homoavioliittolaki ei ole viisas tie Suomelle. Onneksi jokainen maa saa itse päättää.

Aito avioliitto kansalaisaloitteen alullepanijana on hyvällä lasten asialla, joka on tärkeä seikka. Lasten asemaa ei kannata huonontaa lain voimalla lähtökohtaisesti. Nyt kansalaisaloitetta pystyy kannattamaan sekä maallisilla hyvillä perusteluilla että myöskin hengellisesti tarkasteltuna. Jokainen pystyy valitsemaan itselle tärkeät perustelut! Olipa ideologia mikä tahansa, pystyy allekirjoittamaan, koska nimet eivät tule kansalaisten tietoisuuteen.

Itse olen allekirjoittanut myös tämän tärkeän Raamattu ei voi raueta tyhjiin! -adressin. Niin se on. Raamattu ei voi raueta tyhjiin eikä myöskään ole rauennut. Vanha testamentti kokonaisuudessaan vie Jeesusta kohti esimerkiksi siellä olevien Jeesusta koskevien ennustusten muodossa.  Myös Uusi testamentti kertoo Jeesuksesta. 

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…