Adressi Tasa-arvoista avioliittolakia vastaan!

Kommentoitu viesti

H-Mari

#337 erilainen näkemys

04.03.2015 20:25

en ymmärrä teidän homo vastaisuutta,mutta olette itse valinneet kantanne enkä tietoisesti pyri sitä muuttamaan. homot eivät ole itse valinneet että  ryhdympä homoksi . Homous on seksuaalinen suuntautuminen,kuten myöskin heterona oleminen. Luin myös kommenteista että homot pitäisi tappaa yms. Niin en oikein käsittänyt. Ei ketään ole oikeus tappaa hänen seksuaalisen suuntautumisen takia.Muutenkaan ei homoja eikä myöskään teitä tasa-arvoista avioliittolakia vastustavia ole oikeus satuttaa eikä tappaa tai mitään muuta mikä rikkoo ihmisoikeuksia. Ymmärrän toki että teille raamatun sanoma on tässä asiassa merkittävä. Enkä vastusta teidän sanomaa tai yritä sanoa että kantanne on väärä. Mutta harmittaahan se kun ei 2000-luvulla vielä ymmärretä hyväksyä homoutta. Halusin tuoda oman kantani esille. Enkä oikeastaan välitä jos joku haluaa kritisoida minun kommentiani. Tehkää se vain,sanokaa mitä tahdotte. Minulla sekä teillä kaikilla on sananvapaus en sitä aio teiltä kieltää,eikä minusta ole sitä mitenkään kieltämään. Minua ei haittaa vaikka kuinka kommentoisitte mahdollisista kirjoitus ja kielioppivirheistä. Tehkää se jos teillä on siihen tarve. Minä toin kantani esille melko asiallisesti toivon myöskin että jos haluat vastata minulle toisit mielipiteesi esille aikuismaisesti mutta jos siihen ei riitä hermot niin ei voi mitään. En halua loukata ketään enkä tietoisesti yritä tehdä kannastani huomiotaherättävää. Kiitos jos pystyt suodattamaan erilaisen mielipiteen asiasta.

Vastaukset

Vieras

#346 Re: erilainen näkemys

2015-03-05 18:01:27

#337: H-Mari - erilainen näkemys 

"Luin myös kommenteista että homot pitäisi tappaa yms. Niin en oikein käsittänyt. Ei ketään ole oikeus tappaa hänen seksuaalisen suuntautumisen takia.Muutenkaan ei homoja eikä myöskään teitä tasa-arvoista avioliittolakia vastustavia ole oikeus satuttaa eikä tappaa"

Uskovana lähden luonnollisesti kanssasi siitä, ettei Suomessa tule tappaa yhtään ketään. Ajattelinkin, että jonkun pitäisi laittaa korkki kiinni, koska kirjoitukset ovat niin levottomia "pitäisi tappaa...".

Tarkalleen ottaen en puhuisikaan homovastaisuudesta. Oikea sanamuoto on, että vastustan homoutta, en homoja. Siinä on ero ja niitä ei tulisi keskenään sotkea. Varmaan sanot, että tuntuu monimutkaiselta. Ehkä se on jollekin sitäkin. Ihminen ja sen teot tulisi kuitenkin kyetä pitämään toisistaan erillään. Homous haluaa tuhota perinteisen avioliittoinstituution ja se on väärin. Koko yhteiskunta täytyisi saada sekaisin ja toisten avioliittoinstituutiot muutettua mieleisekseen ja kärsijänä ovat puolustuskyvyttömät lapset ja heterot. Kaikki turhan takia ja Jumalaa vastaan taistellen. Suomessa on rekisteröity parisuhde jo olemassa.

Vieras

#368 Re: erilainen näkemys

2015-03-13 00:22:41

#337: H-Mari - erilainen näkemys 

No heps H-Mari!  Nice to see you!  KIva että on uutta porukkaakin.  Missäs sää selllasta oot lukenu,  jotta tappaa?