Pään peittäminen jumalanpalveluksessa rukoiltaessa ja profetoidessa!

Kommentoitu viesti

Aika USKOmaton juttu!

#68 Re: Re: Re: KD:lle luvassa rökäletappio

16.12.2014 07:51

#67: Minkä jumalan sanaa Räsänen kunnioittaa? - Re: Re: KD:lle luvassa rökäletappio 

Aika USKOmaton juttu!
Mutta niinkuin seurakunta on Kristukselle alamainen, niin olkoot vaimotkin miehillensä kaikessa alamaiset. Ef 5:24
Mies on Jumalan kuva ja kunnia; mutta vaimo on miehen kunnia. 1. Kor. 11:7
Sillä näin myös muinoin pyhät vaimot, jotka panivat toivonsa Jumalaan, kaunistivat itsensä ja olivat miehillensä alamaiset;niin oli Saara kuuliainen Aabrahamille, kutsuen häntä herraksi; ja hänen lapsikseen te olette tulleet, kun teette sitä, mikä hyvää on, ettekä anna minkään itseänne peljättää. 1 Pietari 3:6

Vastaukset

Mikä tuli todistettua?!

#69 Re: Re: Re: Re: KD:lle luvassa rökäletappio

2014-12-16 07:54:53

#68: Aika USKOmaton juttu! - Re: Re: Re: KD:lle luvassa rökäletappio 

Mikä tuli todistettua?!
...ja naiset sitä hallitsevat virallisesti! : ))
http://www.liputus.fi/liputus14.html

Jesaja 3 
 12 Minun kansani käskijät ovat lapsia, ja naiset sitä hallitsevat. Kansani, sinun johtajasi ovat eksyttäjiä, he ovat hämmentäneet sinun polkujesi suunnan.
12 Kansani valtiaat ovat lapsia, ja naiset hallitsevat sitä. Kansani, sinun opastajasi vievät sinut harhaan, he ovat hämmentäneet askeltesi suunnan. [Jes. 9:15; Jer. 50:6]
12 Lapset ovat minun kansani vaivaajat, ja vaimot vallitsevat heitä. Minun kansani, sinun lohduttajas häiritsevät sinun, ja turmelevat tien, jota sinun käymän pitäis.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…