Kansanäänestys sukupuolineutraalin lakiehdotuksen kumoamiseksi

Kommentoitu viesti

Vieras

#309 Re:

14.12.2014 22:07

#307: -  

Ihmisen Poika tulee hetkellä,  jota ette  tiedä,  
jota  ette odota.

Olen viikkoja jo lukenut Jes 52:ta.  Kun Jumala tulee Israelin tykö,  joka makaa tuhassa.  Ja Jumala sanoo: Herää,  Nouse pukeudu voimaasi Siion!   Katkaise kahleesi, Minä lunastan sinut ilmaiseksi.  Tämä on viesti ja tämä on toivo.  Jumala sanoo:  olette olleet vankeudessa tarpeeksi kauan. 
 Karista yltäsi tomu.   ON olemassa  VASTAUS.  Täytyy olla vastaus!  Hän sanoo:  NOUSE! Tulee muutos.
Myitte itsenne ilmaiseksi.  Paholainen ei maksanut mitään teistä.
Te ette kuulu hänelle.  Minä maksoin teistä hinnan.

Viisikymmentä vuotta sitten tulin maalaiskaupungista tänne New Yorkiin.  Herra kutsui minut tekemään työtä  jengien ja  huumeriippuvaisten kanssa täällä New Yorkissa.  Ja Hän sanoi,  että eräänä päivänä menen Brooklyniin tekemään projektia.  Siellä oli vaikutusvaltaisin mau-mau-jengi siihen aikaan.  1959 heitä oli 2000.  Ja saarnattuani,  (ja aina puhuin Jeesuksen paluusta).

Menin poikien luo.  Yksi heistä oli Nicky Gruz.  Järjestön varapresidentti.  Ojensin käteni .  Hän sanoi:" Mene hel- ettiin! Ja läpsäisi minua.

Minä sanoin Jeesus rakastaa Sinua.Siitä sanasta hän ei päässyt eroon.  Kuukauden kuluttua Herra johdatti pitämään tapaamista jengien kanssa  ... areenalla,  se on nyt purettu.

Ja mau-maut tulivat,  ja muut,  en tiedä kuinka paljon heitä oli.  Mutta saarnasin Kristuksen rakkaudesta. Nicky  sanoi, ettei hän tuntenut rakkautta,  te tiedätte Nickyn tarinan.

Ja se sama Henki tuli yli tuon paikan.  Ja nuo,  jotka heittelivät vitsejä,  ottivat lakin päästään,  ja päät kumartuivat alas.  Sanoin osoittaen itse kutakin,  Jeesus loves you!  No,  its time to move.  Nyt on aika!
Make a move,  lähde liikkeelle!

Alahuuli väpättäen David palaa 50 v.taaksepäin,  kun Pyhä Henki tuli  Yalen yliopistossa,  Pyhä Henki tuli. Ja Hän tulee taas.

Hoosea 17            Ja Hän kuiskaa korvaani,     "en voi luopua sinusta."
                            Please hear,  what the spirit is saying!"  
Hoosea 11            I will  heal  your backslidining.
                            Minä parannan teidän luopumuksenne.

I will love you freely,  koska minun vihani on kääntynyt pois sinusta.

Vastaukset

Vieras

#310 Re: Re:

2014-12-14 22:19:46

#309: - Re:  

Jumala ei ole vihainen sinulle.
He is breeding with you.  Hän synnyttää /kasvattaa sinua.
Käteni ovat auki.  Matt 11:29-30 

Minä pyydän,  Pyhä henki tule juuri nyt.  Puhu suoraan sydämille!  Jeesuksen sanoja.  Ja  tämä on se,  on aika lähteä liikkeelle.  Nöyrry Jumalan eteen,  ja sano:  Jeesus!

OH,  YOU THAT LABOR,  OF HEAVY LABOR    
Tulkaa minun tyköni,  kaikki työtä tekevät ja raskautetut,
ja ottakaa minun ikeeni päällenne,  niin minä annan teille levon.

Take my joke upon you,  and learn of me;

for I am meek and lowly
in heart:           and ye shall find
rest unto your souls.

Ottakaa minun ikeeni päällenne ja oppikaa minusta, sillä minä olen hiljainen ja nöyrä sydämeltä; niin te löydätte levon sielullenne.

Sillä minun ikeeni on sovelias, ja minun kuormani on keveä."

For my yoke is easy,  and my burden is light. 

sillä minun ikeeni on helppo ja taakkani on keveä.

Niin löydätte levon sielullenne.  Se ei ole vaikeaa,  löydät rauhan.  Sanot "Herra,  kadun,  teen parannusta,  anna anteeksi,  annan koko elämäni sinulle.
 Tee minut uudeksi.  Herra olen tuskassa. Sieluni on levoton.
Jeesus sanoo vain:  TULE!  ANNAN LEVON:  
Olet taistellut raskaan taakan alla.  T ä s t ä  o n  k y s e.

Herra, olet niin rakastanut meitä,  jopa silloin kun satutimme sinua.  Luisuimme pois. Näytit meille tuon äärimmäisen,  mitä voi tapahtua.  Ja sanot: TULE TAKAISIN!  Älä koveta sydäntäsi. Dont harden your heart.

Tämän aivan ilmeisesti Jeesus tahtoi ilmoittaa tänä joulukuun pimeänä päivänä täällä Suomen maassa palvelijansa kautta,  joka on jo nukkunut pois tästä elämästä iankaikkiseen elämään. Näin pyhät puhuvat vielä kuoltuaankin.  (David Wilkerson)

https://www.youtube.com/watch?v=w2t