Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#41358 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kaatunut viinijumalan patsas

25.08.2014 15:53

#41344: vieras - Re: Re: Re: Re: Re: Kaatunut viinijumalan patsas 

SE ONKIN IHMEELLISTÄ ETTÄ OLET VOINUT TEHDÄ SITÄ KAHLAUSTYÖTÄ HERRAAN LÄSNÄOLOSSA! (Jäi taas  caps lock väärään asentoon.)
Minulla taas on se kokemus että läsnäolo  juuri loppuu,  kun  lähtee noille vesille. Mutta hyvä
että sulla ei köysi katkea.

Juu,  on totta,  että on varjeltava sitä hiljaisuutta omassa itsessään.  Luulen kyllä,  että maailman ihmisillä  ei ole sitä varustusta kohdata näitä asioita,  jos ei ole syntynyt vielä sitä luottamus-suhdetta Jeesukseen,  silloin ne herättävät pelkkää pelkoa ja ahdistusta. Sen täytyy ensin syntyä.  
Ja sen luottamuksenhan  hän itse vähittäin meissä kaikenlaisten kokemusten kautta synnyttää. Sekä vailla olemisen,  että täyttymisen kokemuksista,  sekä pettymyksistä,  että iloista,  sekä erämaasta,  että puutarhasta,  sekä taivaasta että pimeästä laaksosta.

Sanasta ja sanattomuudesta.  Kiitoksesta ja epätoivosta. 

Mutta kyllä uskovankin joku raju video voi viedä teille,  jossa hallitsee pelko ja kauhu.  Silloin asiat eivät ole ok. 
Mutta juuri sain itsenikin kiinni samasta asiasta,  eli kohtelen joskus ihmisiä,  kuin olisi mi nun vallassani jonkun kääntyminen,  että yritän saada vakavien asioiden eteen.
Mutta en minä ihminen pikkuinen sitä pysty tekemään!!!  Se on Jumalan asia.  Aina muistan sen kun eräs adventisti bussipysäkillä yritti käännyttää minua nuorena kivun iankaikkisuudella.  se kyllä herättää vain sen vastareaktion.  Se on kummallinen lainalaisuus,  emmekä voi ohittaa sitä,  vaikka kuinka tahtoisimme,  ja näkisimme lähimmäisen menosuunnan tuhoa kohti. 

Mutta en sitä tarkoittanut että nuo videot olisivat sellaista shokkihoitoa.  Jotkut videot ovat olleet sellaisia,  että ikinä en olisi katsonutkaaan sen jälkeen kr.uskoon päin, kun olisin saanut ne vihdoin pois mielestäni.   Siis jos en olisi tuntenut Jumalan hyvyyttä Jeesuksessa,  niinkuin nyt tunnen.

Jumala tietää mitä puhetta me kestämme,  siksi hän kohtelee meitä jokaista syvästi  henkilökohtaisella tavalla.  Ei koskaan yliajaen!  Mutta voimme pyytää:  -  Isä   vedä sinä häntä puoleesi!

Vastaukset

vieras

#41374 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kaatunut viinijumalan patsas

2014-08-25 20:41:24

#41358: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kaatunut viinijumalan patsas 

Ei ole köysi katkennut.  Herra on elämässäni mukana enemmän kuin arvaatkaan.

En tarkoittanut pelkkiä videoita, kun kirjoitin kahlauksesta.  Siihen liittyy hyvin, hyvin paljon muuta. Ketään ei pysty käännyttämään, sen tiedän.  Jumala sen yksin tekee.  Herätellä ihmisiä voi syvästä unesta, joka nyt on vallalla.  Ei tiedetä, missä ajassa eletään. Jumala käyttää ihmisiä monella tavalla työssään.

vieras

#41378 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kaatunut viinijumalan patsas

2014-08-25 21:14:10

#41358: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kaatunut viinijumalan patsas 

Ks. Muinaiset ennustukset/40 lopun ajan merkkiä.