Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#40768 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

11.08.2014 20:30

#40766: - Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Jaa,  kuule just nyt oon niin väsähtänyt,  ettei järkikulta yhtään juokse.  Voisko huomenna tai ?

Mutta siitä on huoli,  että voitaisko muistaa jollain systeemillä nyt sitä Irakin väkeä,  jolla on äärettömän vaikeaa ja tuskaista nyt kantaa mielissään näitä läheistensä kohtaloita.

Jesidejä ja kristittyjä.  Vaikka tasatunnein oltais,  tai jotenkin muuten rukouksessa (jos joku paastoo) oltais,  tai aamupäivällä,  onko ehdotuksia?  Että saatais vähän yhteistä rukousta,  tai tietoisuutta siitä samoihin aikoihin.

Vastaukset

Vieras

#40772 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2014-08-11 21:23:25

#40768: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:  

Kyllä olen alkanutkin jo silloin, kun ensikerran kuulin tästä järkyttävästä asiasta. Uudetkin kuulumiset sieltä ovat pahoja vaikka USA onkin alkanut auttaa omalta osaltaan. Hyvä niin.

Kyllä olen mukana vaikka aamulla ja illalla yhdeksän aikaan ja muulloin oman aikataulun mukaan. Muutkin ajat sopii, ihan miten muille käy.

Seuraavan jutun pätkän nimi kannattaa panna mieleen..

Vasta vuonna 2013 syntynyt Isis-radikaaliliike levittää vauhdilla kauhua Syyriassa ja Irakissa. Isis sai alkunsa Irakin entisen al-Qaidan paikallisjaoston raunioilta, ja sen johtajaksi noussut Abu Bakr al-Baghdadi listattiin huhtikuun Time-lehdessä maailman vaarallisimmiksi mieheksi. Lue Isiksen taustoista lisää tästä.

http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014081118559917_ul.shtml

Hyvää yötä, Jeesus myötä!