PELASTAKAA KOIRAMME!!

Kommentoitu viesti

väärintekijät saavat palkkansa

#10 Nappurille kävi samoin

21.06.2014 09:29

Minun naapuripapalta vietiin koira myös. Se oli luhtitalon pihalla ja pappa käväisi sisällä vähäksi aikaa, jättäen kuitenkin parvekkeen ikkunan auki (asuu siis 0-kerroksessa). Sitten, kun tuli ulos ja alkoi kutsumaan ja etsimään koiraansa, siitä ei ollut mitään jälkiä. Myöhemmin hän sai laskun koiransa lopettamisesta jostakin kliniikasta. Se oli muka löydetty vaeltamasta jossakin ja otettu "huostaan". Varastettu se oli oman kotinsa etuovelta! Se ei ikinä mennyt minnekään kauas pihasta, koska se oli koulutettu koira auttamaan pappaa.

Vastaukset

Vieras

#11 Re: Nappurille kävi samoin

2014-06-29 19:25:42

#10: väärintekijät saavat palkkansa - Nappurille kävi samoin

Joo, kyllä on mielestäni niin kummalliseksi mennyt tämä "eläintensuojelu", että minä en ainakaan tajua tätä. En tajua sitä, että koirat tai muut eläimet, joilla on omistaja ja koti otetaan huostaan tai lopetetaan yhtäkkiä ilman mitään kysymättä omistajalta, että sopiiko se. Olen lukenut mm. internetpalstalta, että terve koira oli lopetettu. Kuulemma joku terve 7-viikkoinen koiranpentu oli lopetettu ja koiranpentu oli huutanut suoraa huutoa lopetuksessa. Koiran omistaja totesi, ettei koiran lopettaminen ollut kivutonta.

solo

#14 Re: Nappurille kävi samoin

2014-09-07 18:38:59

#10: väärintekijät saavat palkkansa - Nappurille kävi samoin 

Saattaa olla, että koirankakkaan joskus astuneet psykopaatit harrastavat koirien varastamista - ehkä jopa tekeytyen viranomaisiksi.