Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#35919 Profeetta Jouko Pihon Profetiasivulta

10.06.2014 19:33

Kerron seuraavassa mitä näin Ruotsista tullessani neljä vuotta sitten ruotsinlaivalla. En ole mikään unien tai ilmestysten näkijä, kuitenkin tahdon jakaa kokemukseni, jotta se voisi herätellä meitä jotka uskomme Jeesukseen. Näin jo kauan sitten toistuvasti unen (yli kymmenen vuotta sitten) Suomen miehityksestä. Mielenkiintoista on, että sen jälkeen on tullut paljon yhteneviä profetioita/ilmestyksiä, jotka kertovat Suomen jakautumisesta ja Pohjois-Suomen menetyksestä.

Mutta nyt siihen mitä näin laivalla: istuin aurinkokannella ja siellä oli paljon ihmisiä, päivä oli helteinen. Ihmiset joivat, jokin yhtye viihdytti heitä; minä myös nautin alkukesän auringosta. Istuessani siinä katseeni oli suunnattu laivan peräpäähän, siellähän on aina valtion lippu jonka alla alus seilaa. Katsoin Suomen lipun puhtaita värejä kun yhtäkkiä lipun toisesta laidasta lippu alkoi värjäytyä verenpunaiseksi. Hämmennyin näkemästäni ja pelkäsin ympärillä olevien ihmisten näkevän sen. Jumala puhui minulle, että Suomi elää huoletonta elämää, mutta tulee aika, jolloin Hän sallii Suomea koeteltavan, mutta se maksaa suuren hinnan vapauden väreille lipussamme. Olin ja olen surullinen näkemästäni.

Vastaukset

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-06-10 20:00:47