Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

10.06.2014 09:58

Mikäli se teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.

Vastaukset

"Pikku-Hukka"

#35887 Re: Hieno ohje

2014-06-10 12:32:24

#35880: -

Niin olen aina yrittänytkin,minulla on jopa eräs äärimmäisen homofobinen ja homoinhoinen ystäväkin.Hänenkin kanssaan olen silti  tullut toimeen. Asia on ratkaistu niin, että minkäänlaisista mihinkään seksuaalisuuteen viittaavista asioista ei sitten puhuta sanaakaan  puolin eikä toisin.

Selvää on kuitenkin , että aivoni ovat hyvin usein loman tarpeessa hänestä ja hänen ajattelemisestaan ja että joskus toisinaan hänet ja koko hänen olemassaolonsa on vain  kokonaan unohdettava-muuten ei mistään tulisi mitään.Joskus kaipaan suorastaan  totaalista ´black-outia´hänen suhteensa...

Hän ei vain  tiedä ,eikä koskaan tule tietämäänkään, että luonani lähes päivittäin käyvä toinen kaverini ,jonka kanssa hänkin on usein jutellut aivan normaalisti ja sopuisasti niitä näitä, onkin itse asiassa minun miesystäväni ( ...siis sanan varsinaisessa merkityksessä).

Hän ei ymmärtäisi sitä ja minä  ja miesystäväni tiedämme molemmat tämän 100%:lla varmuudella.Siksi emme tietenkään kerro hänelle jutustamme mitään. Helppo tietää,kun hänen kanssaan on aivan mahdotonta edes keskustella. On vain varottava sanavalinnoissaan sanomasta mitään myönteistä kenestäkään homoseksuaalista. Viimeiseksi riita tuli siitä,  kun totesin Touko Laaksosen olleen sotaveteraani ja ansioitunut tulenjohtoupseeri Helsingin ilmapuolustuksessa.

Arvatkaapa mitä hän siihen sanoi? Sanoi, ettei hänelle saa sanoa mitään myönteistä homoista  hän kun inhoaa niin paljon homoja  ja ..skaiseen ..rsereikään yhtymistä josta ..ska on juuri tulossa ja alkoi puhumaan jostain tytöistä ,jotka oli nähnyt marketin parkkipaikalla ja jotka kiihoittivat häntä farkkujen kauluksista  näkyvine ..rsevakoineen eivätkä" ölleröittäneet"..

Totesin siihen ,että: Ajattele, että kumpikin heistä  oli mitä todennäköisimmin käynyt vessassa aamulla, eikä ole mahdotonta että toisella saattoi olla vielä kesäripulikin.

Siihen hän , että " ..llu on selvästi toisella puolella !

Sanoin: " Ajattele jos hänellä oli ´ne´ ja maksoittunutta verta tai valkovuotoa tai hiivatulehdus ´siellä´

Hän: " Ei haittaa tahtia rätti pois vain ja sisään, on kokeiltu"

Minä:" Jos nyt et kuitenkaan kertoisi siitä enempää, on tässä  vielä aamiainenkin näet syömättä"

Hän:" Mikäs nyt tuli, etkö tykkää kun puhun ihan normaalista seksistä naisen ( tuota sanaa erityisesti korostaen)kanssa?"

Minä:" Ei joku keski-ikäinen nainen  ostoksilla ollessaan esim. ollenkaan kiihottuisi tai pitäisi nähdessään asiakastyttöjen takapuolivaot kassajonossa vilkkumassa . Tarkoitan, että kokemukseksesi oli subjektiivinen.."

Hän: " Joo mutta minun mielestäni se oli hienoa ja seksikkäintä..."

Minä : "Kuule.... taidanpa lähteä tästä pihalle ruohoa leikkaamaan, täytyy vielä leipoakin ja on tässä vähän kaikenlaista. Soitellaan.."

Hän :"Joo soitellaan ,minun täytyy nyt ottaa Obamoxit ja lähden sitten naapurissa käymään..moi ! "