Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti


Vieras

#35551 Re: Re: Re: Raamatussa totuus kelle on kelle ei

03.06.2014 08:48

#35549: - Re: Re: Raamatussa totuus kelle on kelle ei

Sivustasta: Niin se tuppaa olemaan, että väärinkäsityksiä ainakin syntyy kovin erilaisten ihmisten kohdatessa täällä. Tuo troppien ottamatta jääminen tullee ensimmäisenä mieleen, mutta siinäpä onkin suuremman luokan väärinkäsitys jo tapahtunut.

"Hurahtaneita",  tuo nimitys kuvaa hyvin uskomattoman suhtautumista uskovaan. Noinhan uskovakin on aiemmin ajatellut ollessaan itse vielä uskomaton, siis ajatellut uskovista.

"Se mitä näet, koko maailman kaikkeus on vain rullalle kierrettävä lavaste" Näinhän se on elämää ajatellen laajemmin, siis myös kuoleman jälkeen ja uskoen kolmiyhteiseen Jumalaan. Monet ihmiset rajoittuvat ajattelemaan elämän käsittävän vain tämän maanpäällisen elämän.

Oliskos tästä kirjoitelmasta hyötyä ymmärtämään toista ihmistä, ettei se ymmärrys rajoittuisikaan troppien ottamatta jäämiseen ja muuhun sellaiseen? Kyseleepi uskova immeinen. Siunausta!

Vastaukset


Vieras

#35554 Re: Re: Re: Re: Raamatussa totuus kelle on kelle ei

2014-06-03 10:44:40

#35551: - Re: Re: Re: Raamatussa totuus kelle on kelle ei

sana sanoo: "niille jotka eivät usko, on uskominen Hullutus"

Minä olen Jumalan hullutuksessa mukana eli Sydämen uskossa Jeesukseen, Eli ns. Hurahtanut, ja kerron sen kaikille joita tapaan , Piste ja Aamen

Enkä missään nimessä toivo homoliittoja Suomeen, Rukoilen joka päivä ettei se toteudu!

Sivuston ylläpitäjä on poistanut tämän viestin (Näytä tarkemmat tiedot)

2014-06-03 19:21:00