EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

Vieras

#1885 Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

26.05.2014 07:41

#1880: JuhaniH - Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

1800-luvulla käytiin verinen Krimin-sota, jolla oli merkittäviä vaikutuksia myös Suumen Suuriruhtinaskunalle.

Katsotaan nyt sitten, tuleeko kesän mittaan minkälaisia ilmatilanloukkauksia Venäjän suunnalta. Metsäpalot yleensä hellekesinä itärajan takana riehuvat ja sieltä savupilviä on taas kovasti tänne päin odotettavissa. Kristityn on kirjoituksistaan vastattava ensisijaisesti Jumalalle, mutta tarkoitushakuisesti ei pitäisi silti ketään ihmisiä loukata.

Olisivatko ne merkittävät vaikutukset voineet johtua siitä, että Suumen suuriruhtinaskunta oli Krimin sodan toisena osapuolena olleen Venäjän keisarikunnan osa?

Mutta onpa hienoa tietää, että profetian mukaan ToF-pienoiarkki aiheuttaa lisää ilmatilan loukkauksia ja metsäpaloja. Sekin on kiinnostavaa, että kristityn ei tarvitse välittää kirjoitellessaan julkisuutten mitään Suomen lainsäädännöstä, vaan ainoastaan Raamatun Sanasta. Tähän suuntaahan sisäkirkkoministeri Päivi Räsänenkin viime kesänä möläytti.

Outoa muuten, että Herran oma puolue jäi ilman europarlamenttiedustajaa. Ei auttanut edes se, että itse Räsäskä oli ehdokkaana. Ääniprosentti ylsi juuri ja juuri viiden yläpuolelle. Kyllä tämäkin katastrofi johtuu ToF-pienoisarkista.

Vastaukset

JuhaniH

#1979 Re: Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

2014-05-30 23:13:45

#1885: - Re: Re: Filatelia vie sotaan Venäjän kanssa

Kyllähän Suomen suuriruhtinaskunta oli Venäjän keisarikunnan osa 1800-luvun puolivälin Krimin sodassa. Suomen suuriruhtinaskunta soti sodassa ihan miehekkäästi ja Venäjän armeijan joukot Ahvenanmaalla. Siihen aikaan ei posti kulkenut homopostimerkkien voimalla. Nykyään on meno toinen.

Kristillisdemokraatit eivät saaneet Suomesta ehdokasta Euroopan parlamenttiin. Minäkin äänestin Hannu Takkulaa ja se oli kanssa menetys, kun hän putosi parlamentista. Sai sentään lähes 40 000 ääntä. Takkula on esimerkillinen kristitty ja se on harmillista, että hän ei uusinut paikkaansa. Selvä lopunajan merkki tämäkin.

Tom of Finland-merkki on esimakua siitä, että meillekin tulee sukupuolineutraali avioliittolaki voimaan lähivuosina. Amerikoista on huonoa viestiä siitä kehityksestä. Massachusetts oli 1. USA:n osavaltio, jossa ko. laki tuli voimaan, taisi olla vuosi 2003. TV-seiskalla tuli juuri hyvä ohjelma ko. asian suhteen. Meillä Suomessa on vielä asiat jotenkin hyvin, kun avioliittolaki on Jumalan mielen mukainen. Mutta kehitys on vääjäämätöntä ja meillä otetaan esimerkkiä Amerikasta, hampurilaiset ja Coca Cola tuli meille Helsingin olympiakisojen aikaan ja nyt tulee näitä ilmiöitä huomattavasti pahempi kehitys.

Minä olen lainkuuliainen kansalainen, mutta Raamattu on se korkein auktoriteetti, mitä minä tottelen. Pyhän Hengen työ on mahtava asia, mitä henki kristityssa vaikuttaa. Enemmän minunkin pitäisi vielä Pyhällä Hengellä täyttyä. Urheilua kristitynkin kannattaa toki harrastaa, jos vain terveys sen sallii ja sitähän tässä on tehty. Yhtenä motiivina minulla on siinäkin se, että pärjään kaupungilla, jos siellä tappelu tulee, kun evankeliumia julistan. Mutta ei ole vielä homo eikä ateisti kimppuun käynyt. Jumala siunaa kristityn elämää tavalla jos toisella.