EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

jepulis.

#1817 Itellan "palaute"

23.05.2014 06:14

Ok olet oikeassa, katsoin väärin tuo puh no josta laiton olikin yritys puh no, eli joo asiakaspalautteen puh no ns. "palautteessa" oli oikein. Tosin kun päätin peräti soittaa siihen, ja kysiyn oliko heillä Mirva nimistä asiakaspalvelijaa, kyseistä henkilöä ei ainakaan nainen jonka kanssa puhuin tuntenut.

Eli edelleen uskon palautteen olavan joko älyttömän huonosti laadittu, tai tekaistu.

Vastaukset


Vieras

#1818 Re: Itellan "palaute"

2014-05-23 06:41:22

#1817: jepulis. - Itellan "palaute"

"älyttömän huonosti laadittu, tai tekaistu."

Huonosti laaditusta palautteesta (mielestäsi) voit syytellä itse Itellaa. Sattuneesta syystä en laittanut omia yhteystietojani tuohon palautekopioon.

Tässä Itellan palautesivu. Voit itsekin kokeilla vastauksen saamista, 'täpät' vaikka muu palaute kohtaan ja vastaus sähköpostiin. Tuo vastaus- ja tapauksen kuvaus ynnä asiakkaan tiedot osio avautuu merkattuasi palautetta koskevan osan.

http://www.itella.fi/palaute/


Vieras

#1819 Re: Itellan "palaute"

2014-05-23 06:48:34

#1817: jepulis. - Itellan "palaute"

 

Outoa, minä soitin äsken siihen numeroon, pyysin saada puhua asiakaspalvelija Mirvan kanssa, ja puhelu ohjattin hänelle. Mirva sanoi, että asiakaspalvelussa ei ole aikaa vastata kaikkeen palautteeseen, koska etenkin ulkomailta tulee niin paljon tiedusteluja Tom of Finland -pienoisarkin ostomahdollisuuksista. Kielteiset viestit ovat olleet melko harvinaisia, eikä niissä yleensä ole toivottu vastausta. Asiattomia viestejä, joissa on haistateltu tai uhkailtu uskonnollisin perustein on tullut jonkin verran, eikä niihin tietenkään vastata.