EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

Vieras

#1814 Re: Re: Re: Sinä rivouksia suoltava henki(lö)

23.05.2014 05:35

#1810: JuhaniH - Re: Re: Sinä rivouksia suoltava henki(lö)

Varmaan Tom of Finland postimerkillä on negatiivista vaikutusta Suomen lähitulevaisuuteen. Yleinen pahoinvointi lisääntyy ja Venäjänkin taholta tulee jonkunlaista lisääntyvää painetta. Juuri vasta oli 2 ilmatilan loukkausta, jotka saattavat olla esimakua tulevasta.

Ajatella, mitä pari postimerkkiä voivatkaan saada aikaan! Oksentelua julkisilla paikoilla ja sotilaallisen kriisin Venäjän kanssa! Jollain tasolla JuhaniH:n profetia lyö laudalta jopa Profeetta Jouko Pihon houreet.

Vastaukset

JuhaniH

#1838 Re: Re: Re: Re: Sinä rivouksia suoltava henki(lö)

2014-05-23 21:48:29

#1814: - Re: Re: Re: Sinä rivouksia suoltava henki(lö)

Olen lukenut Jouko Pihon keräämiä profetioita ja hänen omiaan myös. Minä en nyt niihin ota kantaa. Minä profetoin itsenäisesti ja kirjoitan sen, mitä Herra kehottaa minua kirjoittaa.

Kriisiin Venäjän kanssa ajaudutaan. Kysymys on vain siitä, tapahtuuko se tänä vuonna vai vasta parin vuoden kuluttua. Homopostimerkit ovat vain yksi tekijä ko. kriisin puhkeamisen syynä. Tai voi olla, että poliittinen tai sotilaallinen kriisi tulee Venäjän kanssa, eikä sen laukaisijana mitenkään ko. postimerkki ole. Mutta postimerkki on oire ja selvä merkki luopumuksesta, joka kristinuskon suhteen on Suomessa tapahtumassa.

Vajavaista on minunkin profetoimiseni, mutta kun on sellaisen lahjan saanut, sitä pitää sitten käyttää. Ja mielellänihän minä tätä teen, jos sen kautta voin ihmisiä rohkaista ja kehottaa Herran Jeesuksen ja sitä kautta Rakastavan Isä Jumalamme puoleen kääntymään. Ajat ovat kovat, mutta Jeesus on sama eilen, tänään ja huomenna.

Jeesus puhui noin 2000 vuotta sitten: (Matt. 16): "Taivasta te kyllä osaatte lukea, mutta ette aikojen merkkejä. Tämä paha ja uskoton sukupolvi vaatii merkkiä, mutta ainoa merkki, joka sille annetaan, on Joonan merkki".