KKY ei saa jättää kissoja pakkaseen

Kommentoitu viesti


Vieras

#2176 Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

05.08.2011 19:17

#2160: - Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

Tässähän ei montaakaan kirjoitusta tarvitse lukea, kun jo tietää mitä ammentaa ja mistä?

Oppositio ei taida oikein kulkea ajan tasalla? Kannattaisi miettiä miten on toiminut, tehän olette mailman napoja. Ette tee mitään väärää. Kaikessa olette oikeassa - kuten itse luulette. Ihmettelempä missä tuollaista roskaa muualla saa kirjoitella kuin sivuillanne?

Kovasti olette töitä puskeneet, hyvin siinä sivussa ehditte parjaan toisia. Ette vain hyväksy itseenne kohdistuvaa arvostelua.

En ole ennen tavannut kaltaisianne suunsoittajia.

 

Vastaukset

Valehtelijoiden klubi
Vieras

#2177 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

2011-08-05 22:09:49

#2176: - Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa... 

Kirjoituksessasi ei ollut ensimmäistäkään esimerkkiä saati perustelua, väittämiä sitäkin enemmän. Kuulostaa ihan KKY:n toiminnalta. Kun jotain asiaa ei hyväksy tai ei ymmärrä, on se helpompi mitätöidä roskaksi/suunsoitoksi. On mukava kuulla, että olemme"puskeneet töitä", näin asia todellakin on. Olen varma, että työtämme ja toimintaamme tullaan vielä arvostamaan laajemminkin - porukka on mitä parhain. Mieti asioita uudemman kerran ja katso itseäsi peiliin, jos katkeruudeltasi pystyt. Katkeran kirjoituksesi syytä en kylläkään voi ymmärtää; KKY:ssä pitäisi olla nyt rikkumaton rauha ja harmonia, vai onko?


Vieras

#2178 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

2011-08-05 23:30:14

#2176: - Re: Re: Re: Re: Re: Uusi Katti-Matti naurattaa...

Pilkka, ivailu ja nälviminen se näyttää olevan tämänkin kommentin sanoma. Tällaisiako ovat KKY,n aktiivit edelleen ja tämäkö on sítä KKY,n uutta "parempaa" toimintaa?!

"En ole ennen tavannut kaltaisianne suunsoittajia."

Ihan täytyy tähän vastata, että enpä ole minäkään kyllä törmännyt vastaavanlaiseen suunsoittoon!! Olen kuullut, että tällaista on olemassa mutta nyt ihan omin silmin näen!!