EI Tom of Finland -postimerkkiä Suomeen!

Kommentoitu viesti

Kun nyt niin kaikenkaikkiaan tietävä ja viisast olet, kerro mitä Tiedät?

#1410 Vastaappa näihin?

09.05.2014 18:17

Kenen omistamaan hautaan Jeesus nasaretilainen haudattiin?

Kuinka suuri oli Pietarin kalasaalis?

Oliko Habbakuk yksi kuningkaista vai profeetoista?

Kuka oli Raahab?

Millä eläimellä Jeesus ratsasti ja miksi?

Minkä puun Jeesus kirosi ja miksi?

Kuka oli Jaakob Vanhassa Testamentissa?

Kuka oli Jaakob Uudessa testamentissa?

Vastaukset

Vieras

#1413 Re: Vastaappa näihin?

2014-05-09 19:14:53

#1410: Kun nyt niin kaikenkaikkiaan tietävä ja viisas olet olet, kerro mitä Tiedät? - Vastaappa näihin?

Miten nuo kysymykset liittyvät mitään mihinkään? En minä vaan tunne satukirjanne kaikkia satuja yksityiskohtaisesti ja kuten ylempänä jo kirjoitinkin, minulla ei ole mitään fiksaatiota myöskään lähteä Googlella etsimään yksityiskohtaisia brutaaliuksia raamatusta.

Kaveri sattumalta heitti tuossa että Vanhassa testamentissa on kohta jossa suoraan käsketään tappamaan eikä naisia ja lapsiakaan saa säästää surmaamiselta. Sanoin siihen, että uskotaan, raamattu on brutaali ja ristiriitainen (vrt. 5. käsky: "Älä tapa") K-18 kirja. Mutten vaivaudu sen kummemmin tuotakaan tunkiota lähteä perkaamaan. Sadut satuina eikä ne sieltä raamatusta minun päälleni pahemmin ainakaan hypi.

Vieras

#1420 Re: Vastaappa näihin?

2014-05-10 00:15:43

#1410: Kun nyt niin kaikenkaikkiaan tietävä ja viisast olet, kerro mitä Tiedät? - Vastaappa näihin?

Vastaukset

Kenen omistamaan hautaan Jeesus nasaretilainen haudattiin? Jumalan omistamaan sillä kaikki on vain ylhäältä lainaan annettua.

Kuinka suuri oli Pietarin kalasaalis? 153 kalaa.

Oliko Habbakuk yksi kuningkaista vai profeetoista? Habbakuk ei ollut kuningkas.

Kuka oli Raahab? Maksuvittu.

Millä eläimellä Jeesus ratsasti ja miksi? Jeesus ratsasti aasilla koska nykyisin eräät aasit ratsastavat Jeesuksella.

Minkä puun Jeesus kirosi ja miksi? Jeesus kirosi viikunapuun koska se oli tuhkamuna.

Kuka oli Jaakob Vanhassa Testamentissa? Kainin ja Eevan poika+äiti-sukurutsasta alullepannun sisäsiittoisen klikin vesa.

Kuka oli Jaakob Uudessa testamentissa? Peitenimimerkki.