Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#31830 Re:

16.03.2014 08:15

#31819: -

Voisko tässä tapauksessa puhua todella patologisesta homofobiasta, niin olet kauhuissasi kaikkea homouteen liittyvää kohtaan....?

Vastaukset

EI HIV HOMO KANSANTAUDILLE.

#31832 Re: Re:

2014-03-16 08:39:17

#31830: - Re:

Lasten oikeuksien puolesta pitää puhua kun tuollaisia vihreitä homoja on jo olemassa. Pysykää lapsista kaukana.

Vieras

#31838 Re: Re:

2014-03-16 10:53:37

Niin olen koska tiedän mitä se on!   Sitä paitsi,  jos en tietäisi,  en siltikään olisi foobikko.

Sensijaan nuorta pojankoltiaisjoukkoa,  joka sijoittaa kaiken pahan oman
itsensä ulkopuolelle,  ja homottelee, ja on eriyttämätön kaikkien omien
tunnekokemustensa suhteen, voit kutsua
tuntemattoman pelolla pelkääviksi.  Mutta heitäkin vain silloin,   kun asia   ilmenee.
Muussa tilanteessahan se ei heidän persoonaansa sido,  koska  ei ole kyse foobisesta
pelkoreaktiosta,  joka on patologinen.  Vaan luonnollisesta oudon asian pelosta.

Vieras

#31841 Re: Re:

2014-03-16 11:49:06

Mutta Res Ma!   Se,  miksi sinusta tuntuu,  että kirjoittamani oli pelkkää pelkoa ja ennakkoluuloa,  seuraa siitä, että  ruutu,  jonka läpi katselet  elämää ja maailmaa,  toimii  toisen firman nimissä kuin  omani.  Ja minun helppo ymmärtää, (itse koettuna)  että silloin se mitä kirjoitin tuntuu ahdasmieliseltä  tai hyvin suppeakatseiselta.

Jos tahdot joskus vilkaista,  onko luulosi tosi ja haluat päästä katsonmaan miltä tämän firman ikkuna-näkymä näyttää,  sun tarvii solmia suhteet omistajatahoon.

Helppoa:  "Ottakaa mukaanne sanoja"  Eikä tarvitse edes ääneen välttämättä puhua.  Kun vaan puhuu
sydämestään;   Vaikka ei tunnukkaan kenenkään olevan kuulemassa!

" Tahtoisin oppia tuntemaan Sinua,  Iankaikkinen,  Pyhä Jumala,   joka rakastat minua syntistä,  turmeltunutta ihmistä iankaikkisella rakkaudella,  niin että olet antanut sen sydämesi kalleimman,  sen Rakastetun,   tähteni.