OIKEUTTA KURHELAN PERHEELLE

Kommentoitu viesti

Sari

#316 Re: menee yli

13.02.2014 13:43

#315: tmh - menee yli

Perhe yritti kaikkensa itse sekä kahden asianajansa kanssa ennen julkisuuteen tuloa. On vain vaikeaa asianajajienkin toimia, kun ei sosiaalivirasto vastaa edes yhteydenottopyyntöihin. En minäkään ennen olisi uskonut sitä mitä uskon tänä päivänä kun olen asioihin tutustunut siltä ikävämmältä puolelta, että korkein hallinto-oikeus pääsääntöisesti uskoo kaiken mitä yksittäinen sosiaaliviranomainen on kirjannut. KHO katsoo lähinnä prosessin laillisuuden, joka kyllä saadaan helposti paperilla näyttämään lailliselta, vaikka totuus asioista olisi toinen.

Edelleen suosittelen fb ryhmää: lastensuojelun tilanne huolestuttaa. Siellä pääsette itse kyselemään ihmisiltä, jotka ovat lastensuojelun asiakkaita (osa ryhmäläisistä on, osa ei, kuten en itsekään ole)

Suurin osa tulee ryhmään sisälle valmiilla ennakkoasenteella, mutta suurimman osan asenne muuttuu jo muutamassa viikossa, ellei aikaisemminkin. Tervetuloa mukaan keskustelemaan!

Vastaukset

feseryhmän jäsen

#319 Re: Re: menee yli

2014-02-13 14:08:49

#316: Sari - Re: menee yli suurimman osan asenne muuttuu jo muutamassa viikossa, ellei aikaisemminkin.

Mun mielipiteeni on tosissaa vähän muuttunu kun luin niitä juttuja mutta ei kai siihen suuntaan kun tarkotit. Ne idylliset kuvaukset kuin ihanaa se elo siellä kurheloilla on ja mimmoset maailmanparhaat ne vanhemmat olis on nii hemmetin ylitteampuvia että niitä on pienen ihmisen jo aika vaikea uskoa. Ropakantaa sanoi joku.