Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Rakkaus ja Totuus kulkevat käsi kädessä

#26922 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

10.01.2014 21:59

#26918: - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

Kaikki puhe mikä sanoo synnin synniksi (esim. homouden) on joidenkin mielestä "vihapuhetta". Raamatussa kuitenkin sanotaan että me olemme syyllisiä toisen kuolemaan, jos emme varoita syntistä hänen syntinsä seurauksesta. Hesekiel 33.luku 8.jae : "Jos minä sanon jumalattomalle: jumalaton, sinun on kuolemalla kuoltava, mutta sinä et puhu varoittaaksesi jumalatonta hänen tiestänsä, niin se jumalaton kuolee synnissänsä, mutta hänen verensä minä vaadin sinun kädestäsi."

Synnistä varoittaminen on rakkautta, koska jos syntinen kuolee synnissänsä, hän joutuu ikuiseen helvettiin. Samoin liikennemerkki asetetaan liikenteessä ENNEN vaaraa, koska silloin tiellä kulkija voi vielä välttyä onnettomuudelta noudattamalla liikennemerkkiä.

Vastaukset

Vieras

#26924 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

2014-01-10 22:35:24

#26922: Rakkaus ja Totuus kulkevat käsi kädessä - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

Ei ole rikos sanoa, että homous on synti ja siitä joutuu helvettiin. Ne ovat uskonnollisia (huuhaa-)väittämiä.

Rikos on se, että väittää homoutta sairaudeksi tai kimputtaa se vaikkapa raiskauksen tai pedofilian kanssa. Se on herjausta.

Vieras

#26926 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

2014-01-10 23:26:50

#26922: Rakkaus ja Totuus kulkevat käsi kädessä - Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: KRISTUS ON LOUKKAUSKIVI JA KOMPASTUKSEN KALLIO

Entä jos todistan muuta uskoa kuin Raamattua? Olen siis mielestäsi syntinen? Entä jos sanon sinulle että et ole vielä siellä missä todellinen rakkaus on? Et tunne rakkautta. Vain sanan joka ei merkitse lopulta mitään.