Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Vieras

#26558 Re:

01.01.2014 08:56

#26556: -

Onhan tämä popagandatemppu onnellisesta orjakansasta osattu ennenkin;

http://fi.wikipedia.org/wiki/Theresienstadt

Vastaukset

Vieras

#26585 Re: Re:

2014-01-01 20:58:54

#26558: - Re:

On hyvin ymmärrettävää,  että on muodostunut "apartheid-kuva" Israelista.  Se on pitkän ja laajan  tiedotushistorian tulos. Kampanjointi on selkeästi tavoitteellista, ja alkanut jo vuosikymmeniä sitten. Onhan paljon tilanteita,  joilla saadaan Israel nä'yttämään vahvalta orjuuttajalta.
Esim jonoissa rajanylityspisteillä, joita on ollut pakko pystyttää terrorismin takia,  tilanteissa,  joissa israelilaiset sotilaat on inhottavalla tavalla ensin provosoitu toimimaan aseet kädessä,  ja sitten vasta laukaistu kamera päälle.  Tätä tehdään tietoisesti koko ajan,  että saadaan tuo empatia palestiinalaisten puolelle.   
Hyvä esimerkki tästä on    "tiedotus"    turva-aidasta, (josta vain 5% on betonista muuria).   Sillä estetään mm. suora suuntausammunta.  

Jos ehdit  katsoa esim tuota vinkkaamaani tv7 plussan ojhjelmaa antisemitismin juurista http://www.tv7plus.fi/vod/player/?program=36396 , -   kuulit  kahden Suomessa asuvan  arabin  kertovan toisenlaista tarinaa  Fady Dow:n ja Imar Garadin suusta. 

Imar Garad:  "Mulla on hyvät kokemukset Israelista,  molemmista kansoista. 
Olen kasvanut kahdessa kulttuurissa.  Mulla on tosi hyvä olla siellä." 

"Olen kyllä kokenut täällä Suomessa,  että täällä vastustetaan Israelia,  ja mua luullaan juutalaiseksi,  koska puolustan Israelia,  vaikka olen arabi.   Olemme Israelin kansalaisia.  
Olen uusnatsien listoilla. (Suomessa)"

Jos verrataan Israelin arabien perusoikeuksia Palestiinalaisten hallinnnon alaisiin palestiinalaisiin,  on siinä melko suuri ero.
Palestiinassa heillä on ainoastaan unrwan suoma pakolaisstatuksen mukainen tuki,  ei esim sosiaaliturvaa,  ei kansalaisuutta. Ei oikeutta valita asuinpaikkaansa.   Ei passia. - Tämä on  palestiinalais- arabien tahto.

Israelissa heillä on kansalaisuus,  poliittisen vaikuttamisen mahdollisuus,  sosiaaliturva samoin kuin kaikilla Israelilaisilla,  heillä on palestiinalaishallinnnon alaisiin veljiinsä nähden keskimäärin  kuusinkertaiset tulot,  ja täydet vaikuttamismahdollisuudet työpaikoillaan,  sekä ammattiyhd.toiminnassa,  että työuralla etenemisessä.