Koirakuiskaaja Cesar Millan pois TV:stä

Kommentoitu viesti

bertta

#409 cesarin opeista hyötyä

20.05.2011 12:24

Ensinnäkin,kaikista koirankäytös- opetus ohjelmista olisi monelle koiran omistajalle hirveästi hyötyä,Helsinki on täynnä remmiräyhääjiä ja joskus näkee pieniä 5 kiloisia koiria, jotka selvästi on ottanut vallan omistajiltaan.Sosiaalistaminen on jätetty kokonaan pentuna/nuorena, eli ei ole pennun annettu tutustua toisiin koiriin(ja kissoihinkin)lapsiin jne.Jokaisessa koira ohjelmassa on paljon hyviä juttuja, joista voi itse suodattaa sopivat metodit omille koirilleen.Cesarin opeista 1 tärkeimmistä on, että melkein AINA vika on omistajassa eikä koirassa.Mitä tulee siihen liikkeeseen, kun Cesar pyöräyttää koiran kyljelleen, se ei satu millään tavalla! itse järjestysmiehenä tiedän, että myös ihmisen muuttuessa agressiiviseksi, on ainoa keino saada ihminenkin rauhoittumaan on ottaa "hallintaote" jossa ihmistä sattuu vain jos alkaa rimpuilemaan.Koira pidetään siis vain paikallaan, jottei satuta/pure ihmistä ja joillekin kovakalloisille koirille on pakko se edes kerran niiden elinaikana tehtävä, mikäli ovat muuttuneet agressiivisiksi.tiedoksi,olen nainen ja omistan pienen herkkä luonteisen ihanan hyväkäytöksisen koiran, lapsena perheessämme oli iso paimenkoira, joka otti vallan perheessä ilman että vanhempani puuttuivat millään tavalla, sillä tuloksella että vanhempani veivät sen piikille alle 5 vuotiaana!Cesarin opeilla tuo paimenkoira olisi saanut elää elämänsä loppuun saakka.

Vastaukset

Vieras

#410 Re: cesarin opeista hyötyä

2011-05-20 22:40:58

#409: bertta - cesarin opeista hyötyä

Edelleenkin, cesarin ajatusmaailma ja menetelmät perustuvat VANHENTUNEESEEN tietoon koirista! LUKEKAA mm. TUIRE KAIMION "KOIRIEN KÄYTTÄYTYMINEN" JA RAYMOND COPPINGERIN " DOGS"!!!!

Miksi ihmisten on niin vaikea hyväksyä että asioista saadaan uutta tietoa???

Kysymys ei ole lässytyksestä. kukkahattutädeistä ym. ym vaan puhtaasti faktoista jotka perustuu nykytutkimuksiin.