Adressi Israelin tueksi!

Kommentoitu viesti

Tiedoksi:

#610 Israel suuttui Obaman sanoista

19.05.2011 23:02

Barack Obaman sanat ovat suututtaneet Israelin

Yhdysvaltain presidentti Barack Obama sanoi torstaina ensimmäistä kertaa julkisesti, että tulevan palestiinalaisvaltion pitäisi perustua vuoden 1967 rajoihin.

Osapuolten pitäisi kuitenkin sopia myös muista aluemyönnytyksistä.

Israel vastustaa tätä jyrkästi. Pääministeri Benjamin Netanjahu toisti torstai-iltana, että Israelia ei pidä vaatia vetäytymään kuuden päivän sotaa edeltäville rajoille. Netanjahun mukaan rajojen taakse jäisi merkittäviä israelilaisia asuinalueita.
Obama ja Netanjahu tapaavat perjantaina Washingtonissa.

Vastaukset

Jumalan Sanat!

#611 Re: Israel suuttui Obaman sanoista

2011-05-19 23:05:45

#610: Tiedoksi: - Israel suuttui Obaman sanoista 

Niin Israelin kuin Suomen todelliset rajat ovat suuremmat kuin nykyiset!

VIIDES MOOSEKSEN KIRJA 32

1. "Kuunnelkaa, te taivaat, kun minä puhun, ja kuulkoon maa minun suuni
sanat!
2. Sateena pisaroikoon minun opetukseni, kasteena valukoon puheeni niinkuin vihma vihannalle, niinkuin sadekuuro ruohikolle.
3. Sillä minä julistan Herran nimeä; antakaa kunnia meidän Jumalallemme.
4. Hän on kallio; täydelliset ovat hänen tekonsa, sillä kaikki hänen tiensä ovat oikeat. Uskollinen Jumala ja ilman vääryyttä, vanhurskas ja vakaa hän on.
5. Heidän menonsa oli paha häntä kohtaan, he eivät olleet hänen lapsiansa, vaan häpeäpilkku - tuo nurja ja kiero sukupolvi!
6. Niinkö sinä maksat Herralle, sinä houkka ja tyhmä kansa? Eikö hän ole sinun isäsi, joka sinut loi? Hän sinut teki ja valmisti.
7. Muistele muinaisia päiviä, ajattele menneiden sukupolvien vuosia. Kysy isältäsi, niin hän sen sinulle ilmoittaa, vanhimmiltasi, niin he sen sinulle sanovat.
8. Kun Korkein jakoi perinnöt kansoille, kun hän erotteli ihmisten lapset, silloin hän määräsi kansojen rajat israelilaisten luvun mukaan.
9. Sillä Herran kansa on hänen osuutensa, Jaakob on hänen perintöosansa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…