Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

Samaa mieltä kanssasi

#22722 Re: Havainto

18.10.2013 06:43

#22669: Jari - Havainto

Kyllä, Jeesuksen mukaanotto (Karitsan kuva) synnin (homouden) tukemiseen on jumalanpilkkaa ja Jeesuksen häpäisemistä. Annetaan ymmärtää harhaanjohtavasti, että Jeesus muka tukisi homoutta. Vahvasti tuntuu siltä, että homouden puolustajat ovat paholaisen täydellisesti pettämiä ja sokaisemia. Jeesuksen vastainen asenne tällä palstalla näkyy uskovien/Jumalan pilkkaamisena, sekä Raamatun kyseenalaistamisena ja vääristelynä, se on valitettavasti nähty monissa kommenteissa.

Kysynkin homoilta/homouden puolustajilta että eikö teillä ole mitään jumalanpelkoa ? Se olisi viisasta sillä kerran mennään Jeesuksen eteen tuomiolle. Siis saman Jeesuksen jota te tällä palstalle pilkkaatte!

Vastaukset

Vieras

#22723 Re: Re: Havainto

2013-10-18 07:20:52

#22722: Samaa mieltä kanssasi - Re: Havainto

Kyllä minä taas tänäänkin mieleni niin pahoitin......

Vieras

#22726 Re: Re: Havainto

2013-10-18 09:04:51

Minkälaisesta jumalanpelosta puhutaan? Entäs jos onkin vaikka jehova niin ei nuo pelottelut pure tai muslimi, puree vielä vähemmän. Buddhismi luottaa tyynesti Jumalan voimaa eikä perusta pelolle mitään. jne.jne Niin että keneltä lopulta kysyt tätä kysymystä?

Vieras

#22728 Re: Re: Havainto

2013-10-18 11:15:23

Hei kannattaisiko  yrittää ensin vaikuttaa johonkin,  josta on kiinni se,  onko ihmisellä Jumalan pelkoa vai ei.  Jos ei ole ja se on ilmeistä,  niin ei se tilanne taida  muuttua käymällä ihmisen kimppuun,  että mikset sinä usko ja ajattele eri tavalla.  Anna olla ja säästä energiasi vaikka rukoukseen.

Vieras

#22737 Re: Re: Havainto

2013-10-18 20:22:50

Tässä kohtaa olen loukannut jotakuta,  en viestin alkua tarkoittanut millään lailla kritisoida.  Tuosta lopusta se varmaan nousi?    Eihän se tietysti minun asiani ole.