Avioliitto on naisen ja miehen välinen julkinen liitto

Kommentoitu viesti

ateistit vihaa

#17591 Re: luetaan nyt sitä raamattua sitten

22.07.2013 23:25

#17590: jumala - luetaan nyt sitä raamattua sitten

Tutki sitä raamattua oikeesti ja koita tajuta jos siihen vihaltasi kykenet, mikä liitto on nykyään voimassa. Ei kannata mouhuta jos ei ole yhtään sitä kirjaa tutkinut. Yksittäiset lauseet reväistynä irti kontekstista vievät naurettaviin mielipiteisiin. Ja koita hillitä itseäsi

Vastaukset

jumala

#17592 Re: Re: luetaan nyt sitä raamattua sitten

2013-07-22 23:47:31

#17591: ateistit vihaa - Re: luetaan nyt sitä raamattua sitten

Ensinnäkin mä en ole ateisti, enkä vihaa vaan päinvastoin. En näe mitään syytä vihata ihmisiä, jotka rakastavat toisiaan eivätkä vahingoita ketään ja ovat molemmat aikuisia ja henkisesti terveitä. Typerät uskovaiset (siis nimenomaan typerät, koska uskovaisia on fiksujakin) vihaavat ihmisiä tämän takia perustuen nimenomaan raamatun muutamaan yksittäiseen lauseeseen. Samalla nää tekopyhät rikkovat monia muita raamatun sanomia vastaan, kuten just toi, että "lyhytkasvuiset älköön tulko alttarille."

Hyvin olen mielestäni itseni hillinnyt, enkä ole polkemassa toisten oikeuksia vain sen takia, että raamatun jossain kohdassa sanotaan, että jokin on väärin.

Tutki itse raamattua niin huomaat siinä kymmenittäin ristiriitaisuuksia ja julmuuksia, joita ei voi selittää. ^^

Sivummalta

#17600 Re: Re: luetaan nyt sitä raamattua sitten

2013-07-23 08:19:58

#17591: ateistit vihaa - Re: luetaan nyt sitä raamattua sitten 

Tämä on juuri sellainen ymmärtäväisen ja rakastavan ihmisen kommentti jota vaikuttaa olevan aika yleistä uskontopiireissä. Juuri näin voisi sanoa muittenkin uskojen ja uskontojen kohdalla. Paljonko niitä olette tutkineet ennen kuin lausutte mielipiteitänne? Lukekaa ennen kuin sekoilette totuuksienne kanssa. Mikä liitto on nykyään voimassa on aikamoisen häilyvä totuus ja jos historian silmin tutkit asiaa, löydät ehkä vielä uudemman uskonnon.